› ZALOGUJ SIĘ
› ZAPOMNIANE HASŁO
› ZAREJESTRUJ SIĘ
Psychologia reklamy (cz. 1)
Dr Norbert Maliszewski
Wykład omawia proces oraz techniki tworzenia skutecznego przekazu reklamowego.
Psychologia reklamy (cz. 2) - Grupa docelowa
Ireneusz Stankiewicz
Wiesz do kogo mówisz? – czyli jak zróżnicować przekaz w zależności od grupy docelowej.
Zasady tworzenia kreacji graficznych (cz. 1)
Łukasz Ufnalewski
Zasady są po to, żeby je łamać – jednak z pomysłem i w sposób przemyślany. O żelaznych zasadach projektowania plakatów opowiada Art Director Łukasz Ufnalewski.
Zasady tworzenia kreacji graficznych (cz. 2) - Infografika
Magda Małczyńska-Umeda
Czy za pomocą rysunków i symboli da się przedstawić całą historię ludzkości? Tak! O tym jak to zrobić opowiada specjalistka w dziedzinie infografiki.