› ZALOGUJ SIĘ

› ZAPOMNIANE HASŁO

› ZAREJESTRUJ SIĘ

Psychologia reklamy (cz. 1)

Dr Norbert Maliszewski

Wykład omawia proces oraz techniki tworzenia skutecznego przekazu reklamowego.

Psychologia reklamy (cz. 2) - Grupa docelowa

Ireneusz Stankiewicz

Wiesz do kogo mówisz? – czyli jak zróżnicować przekaz w zależności od grupy docelowej.

Zasady tworzenia kreacji graficznych (cz. 1)

Łukasz Ufnalewski

Zasady są po to, żeby je łamać – jednak z pomysłem i w sposób przemyślany. O żelaznych zasadach projektowania plakatów opowiada Art Director Łukasz Ufnalewski.

Zasady tworzenia kreacji graficznych (cz. 2) - Infografika

Magda Małczyńska-Umeda

Czy za pomocą rysunków i symboli da się przedstawić całą historię ludzkości? Tak! O tym jak to zrobić opowiada specjalistka w dziedzinie infografiki.