Kampanie zgłoszone do konkursu
Kampania Społeczna Roku 2008



25.09.2009

1% dla wybranej OPP

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie (NGO i osoby prywatne)

Największe organizacje charytatywne, największe stacje telewizyjne oraz wybitni polscy aktorzy zjednoczyli siły, by wspólnie uświadomić jak ważne i cenne jest przekazywanie 1 proc. podatku dochodowego na rzecz Organizacji Pożytku Publicznego.

Pomysłodawcą i organizatorem kampanii jest fundacja Krajowe Centrum Kompetencji. Celem kampanii jest uświadomienie jak wielkim wsparciem dla Organizacji Pożytku Publicznego (OPP) jest przekazanie im 1 proc.
Spektakularność przygotowanej kampanii społecznej polega na tym, że obie stacje (TVN, Polsat) oraz wszystkie fundacje, które do tej pory emitowały spoty swoich fundacji zdecydowały się nie promować ich w najważniejszej części medialnej naszej akcji, czyli miesiącu lutym. Spoty zachęcające do wsparcia OPP nie wyróżniają żadnej konkretnej fundacji, tylko promują samą ideę przekazywania 1 proc.

W projekcie wzięli udział aktorzy znani z małego i dużego ekranu. W spocie radiowym swojego głosu użyczyli: Beata Tyszkiewicz, Piotr Adamczyk Krzysztof Kolberger. Natomiast
w telewizyjnym zobaczymy: Agnieszkę Grochowską, Katarzynę Groniec, Grażynę Wolszczak, Piotra Adamczyka, Tomasza Karolaka, Tomasza Kota. Głosu użyczył Zbigniew Zamachowski.


KrajPolska
Kategoria konkursowaInicjatywy obywatelskie (NGO i osoby prywatne)
Problemy społeczneKampanie wizerunkowe organizacji i instytucji, 1%
NadawcaKCK Krajowe Centrum Kompetencji
WykonawcaTBWA
Adresaciogol spoleczenstwa
Mediatv, kino, radio, PR
Data zgłoszenia25.09.2009
Dodatkowe materiałyplik: plik_20090925124702_927.mp3
 plik: plik_20090925124702_806.mp3