Kampanie zgłoszone do konkursu
Kampania Społeczna Roku 2008



14.10.2009

Ministerstwo Środowiska - woda/ miasto/ samochód/wysypisko

KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe

Seria czterech piętnastosekundowych spotów dotyczących redukcji emisji gazów cieplarnianych, segregacji śmieci oraz oszczędzania energii elektrycznej i wody. Filmy rozpoczynają się sekwencją w skali makro prezentującą ogrom danego problemu, następnie odjazd kamery uświadamia nam, że znajdujemy się w zwykłej, codziennej "domowej" rzeczywistości.

Gigantyczny wodospad marnowanej wody okazuje się być niedokręconym kranem w zwykłym gospodarstwie domowym, olbrzymia góra śmieci rośnie w zwykłym domowym śmietniku, fabryczny komin emitujący olbrzymie ilości gazów cieplarnianych to rura wydechowa samochodu osobowego, a rozświetlone setkami neonów miasto to wyświetlacz pozostawionego w trybie czuwania urządzenia.

Pokazujemy w ten sposób, że choć na co dzień wydaje nam się, iż nasz wpływ na zanieczyszczenie środowiska nie jest znaczny, to jednak każdy z nas w skali roku odpowiedzialny jest za olbrzymie zniszczenia.


KrajPolska
Kategoria konkursowaInstytucje publiczne i agendy rządowe
Problemy społeczneEkologia i środowisko
NadawcaMinisterstwo Środowiska
WykonawcaYoung&Rubicam Brands
AdresaciSpołeczenstwo
MediaTV
Data zgłoszenia14.10.2009
Dodatkowe materiały