Kampanie zgłoszone do konkursu
Kampania Społeczna Roku 2012



25.02.2013

"Ile kosztują Twoje marzenia?"

KATEGORIA: Kampanie organizacji pozarządowych

Opis celu kampanii

Celem kampanii społecznej było podkreślenie problemu osób po amputacji. Chcieliśmy zwrócić uwagę na to, że każdy z nas ma swoje marzenia. Jedni marzą o rowerze, inni o deskorolce, jeszcze inni o komputerze. Niestety ludzie po amputacjach, muszą zmagać się z dodatkowym problemem, jakim jest zakup protezy. Często ten problem stoi na drodze do realizacji najprostszych celów, a co dopiero marzeń.

Grupa docelowa

Ludność Polski, pracująca, rozliczająca się przy pomocy formularza PIT.

Strategia

Problem: znikoma świadomość wśród społeczeństwa na temat cen protez dla osób po amputacji oraz wysokości dofinansowania przez NFZ.
Uzasadnienie grupy docelowej: celem było dotarcie do osób pracujących, którzy maja możliwość przekazania 1% swojego dochodu na rzecz NGO.
Korzyści: Cena protezy (60 000 pln) - wiedza, dofinansowanie NFZ (2 000 pln) - wiedza. Poprzez pokazanie w końcowym fragmencie spotu protezy z ceną i dodanie komentarza "A jakie są Twoje marzenia" wzbudzenie wśród odbiorcy refleksji, że marzenia osób po amputacjach są droższe koszt protezy, który często jest wielokrotnie większy niż samo marzenie. Koszt protezy, to koszt nowego samochodu, wakacji w egzotycznych krajach, a przecież wszyscy o tym marzymy.

Opis przebiegu kampanii

Spot był wyświetlany w kinach przed seansami.
Promocja w internecie, a popularnych portalach informacynych.
Kampania w mediach społecznościowych - facebook, youtube
Promocja w prasie: Rzeczpospolita, Newsweek, Polityka, Forbes.

Wykorzystanie narzędzi komunikacji

Spot był wyświetlany w kinach przed seansami.
Promocja w internecie, a popularnych portalach informacynych.
Kampania w mediach społecznościowych - facebook, youtube
Promocja w prasie: Rzeczpospolita, Newsweek, Polityka, Forbes.

Efektywność

1. brak danych.
2. brak danych.
3. 10
4. brak danych

Opis inicjatora

Fundacja Jaśka Meli Poza Horyzonty - pomoc osobom po amputacji


KrajPolska
Problemy społeczneWalka z wykluczeniem społecznym
NadawcaFundacja Jaśka Meli Poza Horyzonty
WykonawcaFarma PRojektów
AdresaciSpołeczeństwo Polskie - kobiety i mężczyźni, osoby pracujące.
MediaKino, Prasa, Internet
Data zgłoszenia25.02.2013
Dodatkowe materiały