Kampanie zgłoszone do konkursu
Kampania Społeczna Roku 2008

Kategoria konkursowa: Instytucje publiczne i agendy rządowe


Świat ma wiele odcieni

KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe

W grudniu 2007 r. i w styczniu 2008 r. w mediach emitowany był spot społeczny zatytułowany "Piaskownica", zrealizowany przez Agencję Reklamową Opus B na zlecenie Departamentu ds. Kobiet, Rodziny i Przeciwdziałania Dyskryminacji w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej. Komunikacja miała za zadanie ...

więcej

Brodaczom podobno nie dają

KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe

W połowie listopada 2008 roku rozpoczęła się kampania informacyjno-promocyjna na temat źródeł informacji o Funduszach Europejskich. Na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego przygotowała ją Agencja Reklamowa OPUS B. CELE Działania prowadzone przez Ministerstwo miały poinformować polskie społeczeństwo ...

więcej

Wróć bez HIV

KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe

Dane na temat zakażenia wirusem HIV oraz zachorowań na AIDS w Polsce: Z danych Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - Państwowego Zakładu Higieny wynika, iż w 2008 r. wykryto w Polsce 809 zakażeń HIV. 37 przypadków to zakażenia związane ze stosowaniem narkotyków w iniekcjach, pozostałe to zakażenia ...

więcej

Akademia Rodzinnych Finansów

KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe

Akademia Rodzinnych Finansów to program edukacyjny zainicjowany przez Provident w drugiej połowie 2007 roku. Jego celem jest szerzenie wiedzy, rozwijanie umiejętności i kształtowanie pozytywnych nawyków potrzebnych do umiejętnego zarządzania finansami domowymi. Edukacja finansowa na stałe wpisana jest ...

więcej

Ministerstwo Środowiska - woda/ miasto/ samochód/wysypisko

KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe

Seria czterech piętnastosekundowych spotów dotyczących redukcji emisji gazów cieplarnianych, segregacji śmieci oraz oszczędzania energii elektrycznej i wody. Filmy rozpoczynają się sekwencją w skali makro prezentującą ogrom danego problemu, następnie odjazd kamery uświadamia nam, że znajdujemy się w ...

więcej

Stefan i Mariolka

KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe

Seria trzech wiralowych filmów przedstawiających typową parę młodych Polaków - Stefana i Mariolkę. Bohaterowie pokazują nam, że dbanie o środowisko jest nie tylko proste, ale może być także "sexy". Spoty zrealizowane przy minimalnym budżecie zostały zamieszczone na serwisie youtube. W krótkim czasie ...

więcej

Egoista / Ignorant

KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe

Seria dwóch printów zrealizowanych dla Ministerstwa Środowiska. Nawiązujemy do zdjęć paparazzi myszkujących po śmietnikach gwiazd, aby odkryć ich wstydliwe sekrety. Sfotografowane śmietniki ujawniają ekologiczne grzeszki zwykłych Kowalskich - w jednym śmietniku widzimy nieposortowane odpady różnego typu. ...

więcej

Zawód: żołnierz. Dołącz do najlepszych

KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe

Tło. Wojsko Polskie od kilku lat prowadzi działalność promocyjną związaną z profesjonalizacją armii, odejściem od systemu opartego na powszechnej obowiązkowej służbie wojskowej i zawieszeniem poboru. Działania opierały się na promocji bezpośredniej prowadzonej przez jednostki wojskowe i Wojskowe Komendy ...

więcej

Zmień nawyki na dobre, zmień klimat na lepszy

KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe

PODSUMOWANIE KAMPANII Dzięki ekologicznej kampanii społecznej "Zmień nawyki na dobre, zmień klimat na lepszy" wywołana została największa w historii Polski publiczna dyskusja na temat zmian klimatu. Projekt został zrealizowany w związku z Konferencją ONZ w Sprawie Zmian Klimatu (tzw. COP14), największym ...

więcej

Kieruj bez procentów

KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe

Cele kampanii "Kieruj bez procentów" 1) wyposażenie kandydatów na kierowców w wiedzę na temat wpływu alkoholu i innych środków psychoaktywnych na sprawność prowadzenia pojazdów 2) rozpropagowanie idei trzeźwości wśród kierowców 3) wykształcenie wśród pasażerów postawy odpowiedzialności za bezpieczeństwo ...

więcej

Kodeks walki z rakiem

KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe

Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie z początkiem września rozpoczęło Ogólnopolską Kampanię Edukacyjną na rzecz upowszechniania Programu Prewencji Pierwotnej Nowotworów. Celem kampanii realizowanej w ramach "Narodowego Programu Zwalczania Chorób Nowotworowych", jest ...

więcej

Piłeś? Nie jedź!Włącz myślenie.

KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe

Fabryka przygotowała strategię komunikacji oraz kreację do kampanii "Piłeś? Nie jedź!" dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, która jest kolejną z cyklu kampanią na rzecz podniesienia poziomu bezpieczeństwa na drogach, połączonych hasłem "Włącz myślenie". Ministerstwo Infrastruktury i Krajowa ...

więcej