Kampanie zgłoszone do konkursu
Kampania Społeczna Roku 2009

Kategoria konkursowa: Firmy komercyjne i fundacje firm


Promocja wolontariatu i postaw pomagania innym

KATEGORIA: Firmy komercyjne i fundacje firm

Provident od 2006 r. prowadzi program wolontariatu pracowniczego „Tak! Pomagam”. Co roku realizowane są dwie edycje programu. „Tak! Pomagam” to konkurs na najlepszy projekt wolontariacki zgłaszany przez wolontariuszy – pracowników i przedstawicieli firmy. Co roku odbywają się dwie edycje konkursu. ...

więcej

DRUGIE ŻYCIE

KATEGORIA: Firmy komercyjne i fundacje firm

Motto akcji: „Masz dar uzdrawiania. Transplantacja to życie.” CEL PROJEKTU I OPIS DZIAŁAŃ „Drugie życie” to akcja informacyjno-edukacyjna, której celem jest rozpowszechnianie wiedzy z zakresu przeszczepiania narządów i promocja oświadczenia woli, narzędzia, które pozwoli zwiększyć liczbę przeszczepów ...

więcej

Woda dla Sudanu

KATEGORIA: Firmy komercyjne i fundacje firm

Organizatorem i pomysłodawcą projektu jest polski producent wody mineralnej Cisowianka. Projekt realizowany jest wspólnie z Polską Akcją Humanitarną. Akcja "Woda dla Sudanu" jest częścią realizowanej przez Fundację Kampanii Wodnej. OKREŚLENIE PROBLEMU: Według danych Światowej Organizacji Zdrowia ...

więcej

Moje Silne Drzewo (edycja 2009)

KATEGORIA: Firmy komercyjne i fundacje firm

Celem kampanii „Moje Silne Drzewo” jest szeroko rozumiana edukacja ekologiczna oraz promowanie proekologicznych postaw wśród Polaków poprzez uświadamianie potrzeby dbania o naturę oraz ukazywanie wpływu, jaki każdy z nas ma na przyszłość środowiska naturalnego. Kampania miała na celu dotarcie do szerokiego ...

więcej

Mamo, Tato, wolę wodę!

KATEGORIA: Firmy komercyjne i fundacje firm

Ogólnopolska kampania edukacyjna „Mamo, Tato, wolę wodę!” została przeprowadzona w 40 miastach w Polsce i objęła swym zasięgiem około 110 tys. przedszkolaków i około 165 tys. dzieci w wieku od 7 - 9 lat. Organizatorem kampanii „Mamo, Tato, wolę wodę!” jest firma Żywiec Zdrój S.A. Kampanię wspierał merytorycznie ...

więcej

Fajne dzieci nie jedzą śmieci

KATEGORIA: Firmy komercyjne i fundacje firm

Co: kampania społeczna ‘Fajne dzieci nie jedzą śmieci’, Kto: NZOZ Alfa – Med. /merytoryka/ Agencja PR Pan Pikto /koncepcja/, Po co: by kolejne pokolenia rosły w zdrowiu i wiedziały, że pizza i hamburger to fatalne posunięcie żywieniowe, Dla kogo: przede wszystkim dla uczniów szkół podstawowych ...

więcej

NIE TYLKO SINIAKI ROBIĄ Z CIEBIE OFIARĘ

KATEGORIA: Firmy komercyjne i fundacje firm

Kampania społeczna „Nie tylko siniaki robią z Ciebie ofiarę” powstała w ramach programu „Avon kontra przemoc”, który ma na celu walkę ze zjawiskiem przemocy wobec kobiet, przełamanie tabu dotyczącego tego problemu, bezpośrednią pomoc ofiarom i mobilizację kobiet do przeciwdziałania aktom agresji. Pierwsza ...

więcej

Fundacja Aviva wspiera polskich paraolimpijczyków

KATEGORIA: Firmy komercyjne i fundacje firm

Kampania społeczna inaugurująca długofalowe wsparcie polskich paraolimpijczyków przez Fundację Aviva W 2009 roku grupa ubezpieczeniowo-finansowa Aviva (dawniej Commercial Union) utworzyła fundację korporacyjną. Fundacja Aviva jest ważnym elementem strategii firmy w zakresie społecznej odpowiedzialności ...

więcej

Bezpieczna jazda. Karta rowerowa - moje pierwsze prawo jazdy

KATEGORIA: Firmy komercyjne i fundacje firm

„Bezpieczna Jazda. Karta rowerowa – moje pierwsze prawo jazdy” to program skierowany do uczniów klas IV szkół podstawowych. Jego celem jest propagowanie wśród dzieci wiedzy na temat bezpieczeństwa w ruchu drogowym, kreowanie mody na bezpieczną jazdę na rowerze oraz powszechne używanie elementów poprawiających ...

więcej

„Dobre okienk@ - otwórz się na dobre” - program wolontariatu pracowniczego

KATEGORIA: Firmy komercyjne i fundacje firm

Cel programu Idea wolontariatu pracowniczego w Microsoft powstała w oparciu o misję firmy i stanowi rozwinięcie działań społecznych realizowanych w ramach długofalowej i przemyślanej strategii odpowiedzialnego biznesu całej firmy. W Microsoft misją firmy oraz programu społecznego zaangażowania pracowników ...

więcej

„3…2…1…Internet!” - kampania bezpieczeństwa dzieci w Internecie

KATEGORIA: Firmy komercyjne i fundacje firm

Cel kampanii – analiza problemu Internet oraz nowe technologie to narzędzia, które ułatwiają zdobywanie wiedzy, rozwijanie zainteresowań, nawiązywanie kontaktów i dostęp do rozrywki. Jednak coraz powszechniejsze wykorzystanie technologii informacyjnych oprócz niewątpliwych korzyści, niesie ze sobą ...

więcej

KAMPANIA ŁADNEGO PISANIA

KATEGORIA: Firmy komercyjne i fundacje firm

Organizatorzy Kampanii Ładnego Pisania 1.1 Polska Przedsiębiorcza Fundacja Polska Przedsiębiorcza działa na rzecz rozwoju polskiej przedsiębiorczości. Nasza strategia to „Droga do Polski Przedsiębiorczej” – jest to pierwszy systemowy program wspierania przedsiębiorczości. Wdrożenie jej sześciu etapów ...

więcej

"Szkoła bez przemocy"

KATEGORIA: Firmy komercyjne i fundacje firm

Ogólnie o projekcie Program społeczny „Szkoła bez przemocy” prowadzony jest przez grupy wydawnicze Polskapresse i Media Regionalne oraz Fundację Orange (dawniej Fundację Grupy TP). Od września 2009 roku partnerem Programu jest Wydawnictwo Pedagogiczne Operon. Program objęty jest Honorowym Patronatem ...

więcej

Kobieta w świecie finansów

KATEGORIA: Firmy komercyjne i fundacje firm

Kampania edukacyjna Kobieta w świecie finansów od 2 lat realizowana jest przez Bank BPH w ramach międzynarodowej inicjatywy GE Capital – Banking on Womens. Głównym celem programu jest wspieranie kobiet w dążeniu do niezależności finansowej poprzez edukację i promocję przedsiębiorczości. Inspiracją ...

więcej

Akademia Zdrowego Żywienia Pamso

KATEGORIA: Firmy komercyjne i fundacje firm

Akademia Zdrowego Żywienia PAMSO to projekt o charakterze rozwojowym i wielopłaszczyznowym, zainicjowany w 2009r. Kampania wykorzystuje wiele kanałów dotarcia (prasa, Internet i dotarcie bezpośrednie), zaś komunikaty kierowane są do grup najbardziej narażonych na zdrowotne powikłania nieprawidłowej diety ...

więcej