O konkursie YTC – Drugie życie produktuDziękujemy za wszystkie nadesłane prace. Oficjalne wyniki pojawią sie 3. czerwca. Young Talents Committed to konkurs dla wszystkich młodych kreatywnych ludzi zaangażowanych społecznie. YTC jest realizowany w ramach Konkursu Kampania Społeczna Roku skierowany jest do tych, którzy czują, że reklama to nie jest tylko narzędzie zwiększające konsumpcję, ale może stać się środkiem zmiany świata na lepszy. Zapraszamy zarówno twórców profesjonalnych jak i amatorów, osoby indywidualne, firmy i instytucje do przedstawiania swoich pomysłów kreatywnych. Celem konkursu YTC jest wyłonienie najciekawszych i najbardziej kreatywnych pomysłów na społeczny spot filmowy i plakat pt.: „Drugie życie produktu”. „Drugie życie produktu" to inne spojrzenie na produkt – proces tworzenia, proces produkcji, fair trade, recycling, ponowne przetworzenie. Celem projektu powinno być jednak zwrócenie uwagi na istotę odpowiedzialnej produkcji i konsumpcji. Założenia formalne:
Inspiracją mogą stać się reklamy zamieszczone na www.kampaniespoleczne.pl oraz znajdujące się na portalu prezentacje specjalistów w dziedzinie reklamy i projektowania graficznego. Nagrody: Dla zwycięzców przewidziane są atrakcyjne nagrody! Więcej informacji w regulaminie konkursu. Jury:
Najciekawsze i najbardziej kreatywne prace zostaną zaprezentowane podczas Gali Konkursu na Kampanię Społeczną Roku. |