Konkurs YTC - Drugie życie produktuZwycięzcy YTC w kategorii „Plakat”Zwycięzcy YTC w kategorii „Spot”NICK: niemyskik Krzysztof Niemyski thickpudding@gmail.com Opis insightuW odpowiedzi na insight stworzyłem plakat, który poruszy temat świadomego konsumowania, przekaz mówiący o wykorzystywaniu produktów w pełni, korzystaniu z nich, a nie marnowaniu. Przekaz radosny, zwracający uwagę i wpisujący się w oldschoolowy trend panujący wśród młodych ludzi. Kura spełniająca wiele funkcji, ,,wykorzystana” w pełni jest metaforą konsupcji świadomej, odpowiedzialnej, efektywnej. Opis idei kreatywnej,, Ciągle ten recykling i recykling! Wiem, że to ważne, ale już nie mogę tego słuchać, czytać i oglądać. Ciągle to samo, segreguj odpady bla bla bla... A może ktoś zająłby się tym, co się dzieje PRZED ODPADAMI?” |