Konkurs YTC - Drugie życie produktu

Zwycięzcy YTC w kategorii „Plakat”Zwycięzcy YTC w kategorii „Spot”
NICK: olad
Ola Dyktyńska
ola.dyktynska@wp.pl
 
konkurs.flv
 

Opis insightu

Ideą kreatywną jest przedstawienie produktu, który pisze "list miłosny" do swojego użytkownika. W liście tym "śmieć" jest zawiedziony postawą człowieka i wytyka mu brak odpowiedzialności w konsumpcji. Prosi także o drugą szansę np. ponowne użycie lub przetworzenie.

Opis idei kreatywnej

Dla grupy docelowej - młodych ludzi w wieku 16-35 lat - jednymi z najważniejszych wartości są miłość i przyjaźń. Dlatego też produkt przedstawiłam jako rozczarowaną zakochaną istotę, z którą odbiorca mógłby się utożsamiać. Film ma uzmysłowić, że to człowiek ponosi odpowiedzialność za zużyty produkt - może go wyrzucić, ale może też zmienić i wykorzystać ponownie.