Konkurs YTC - Drugie życie produktuZwycięzcy YTC w kategorii „Plakat”Zwycięzcy YTC w kategorii „Spot”NICK: olad Ola Dyktyńska ola.dyktynska@wp.pl konkurs.flv Opis insightuIdeą kreatywną jest przedstawienie produktu, który pisze "list miłosny" do swojego użytkownika. W liście tym "śmieć" jest zawiedziony postawą człowieka i wytyka mu brak odpowiedzialności w konsumpcji. Prosi także o drugą szansę np. ponowne użycie lub przetworzenie. Opis idei kreatywnejDla grupy docelowej - młodych ludzi w wieku 16-35 lat - jednymi z najważniejszych wartości są miłość i przyjaźń. Dlatego też produkt przedstawiłam jako rozczarowaną zakochaną istotę, z którą odbiorca mógłby się utożsamiać. Film ma uzmysłowić, że to człowiek ponosi odpowiedzialność za zużyty produkt - może go wyrzucić, ale może też zmienić i wykorzystać ponownie. |