Konkurs YTC - Drugie życie produktu

Zwycięzcy YTC w kategorii „Plakat”Zwycięzcy YTC w kategorii „Spot”
NICK: Pentakson
Robert Szwarczyński
robert.szwarczynski@gmail.com
 

Opis insightu

W plakacie zastosowano znane hasło "Zrób sam" w połączeniu z obrazem samochodu zrobionego z aluminiowej puszki po napoju. Obok znak recyklingu. Przekaz można odczytać co najmniej na dwa sposoby: aluminiową puszkę możemy przetworzyć np. na aluminiowe części w przemyśle samochodowym, dodatkowo proces recyklingu możemy zainicjować sami, nie czekając na innych.

Opis idei kreatywnej

Kampania ma uświadomić młodym ludziom, że dzięki mądremu recyklingowi i właściwej segregacji odpadów możemy "przedłużać" życie wielu produktom. Dodatkowo, taka świadoma proekologiczna postawa pozwala zużywać surowce naturalne na akceptowalnym poziomie.