Psychologia reklamy (cz. 1) Wykład omawia proces oraz techniki tworzenia skutecznego przekazu reklamowego. Na przykładach pokazuje jak kreować reklamę, która trafi do odbiorców. Porusza zagadnienia postrzegania i odbioru przekazu, odpowiada na pytanie czego używać a czego wystrzegać się kreując reklamę. o Autorze: Psycholog społeczny, publicysta i wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego. Jego zainteresowania naukowe obejmują marketing społeczny i polityczny, mechanizmy funkcjonowania stereotypów, uprzedzeń, postaw ukrytych, a także psychologię twórczości. Koordynator Project Implicit w Polsce. Brał udział w wielu krajowych i międzynarodowych konferencjach psychologicznych. Jest zatrudniony jako adiunkt w Katedrze Psychologii Osobowości Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, kierownik Studiów Podyplomowych "Psychologia Reklamy" tejże uczelni oraz wykładowca Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Jest autorem, współautorem i redaktorem kilkudziesięciu publikacji naukowych. Juror konkursu na Kampanię Społeczną Roku. |