› ZALOGUJ SIĘ

› ZAPOMNIANE HASŁO

› ZAREJESTRUJ SIĘ

Stereotypy na plakacie

Wykład opowiada o tym jak ważne jest rozpoznanie cech psychograficznych grupy docelowej, do której kierujemy przekaz reklamowy. Uwzględnienie jedynie podstawowych cech demograficznych takiej grupy jest niewystarczające, jeśli naszym celem jest stworzenie skutecznej komunikacji.

o Autorze: Ireneusz Stankiewicz – Współtwórca i członek zarządu Fabryki Komunikacji Społecznej, firmy zajmującej się tworzeniem strategii komunikacji w oparciu o analizę zachowań społeczno – rynkowych i realizacją kampanii o charakterze edukacyjnym – informacyjnym, służącym trwałej zmianie postaw społecznych.

Od początku 2001 roku zajmuje się tworzeniem i realizacją kampanii społecznych. Jest specjalistą do spraw badań oraz strategii komunikacji. Absolwent psychologii. Twórca badań "Reakcje fizjologiczne, emocjonalne i poznawcze na reklamę humorystyczną i kontrowersyjną". Współtwórca międzynarodowego badania "Wzory i Satysfakcje Życia w Wielkich Miastach" Polski Generalny Sondaż Społeczny, (w ramach: International Social Survey), współtwórca badań "Atrakcyjność Turystyczna Polski", Corprate Social Responsibility oraz badań efektywności wielu kampanii. Szkoleniowiec i specjalista treningu interpersonalnego Laboratorium Psychoedukacji. Wykładowca w Collegium Civitas, Wyższej Szkole Psychologii Społecznej, na wydziale Psychologii UW oraz Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych. Współtwórca strategii oraz działań komunikacyjnych dla wielu firm i instytucji.

‹ powrót