› ZALOGUJ SIĘ

› ZAPOMNIANE HASŁO

› ZAREJESTRUJ SIĘ

Zasady tworzenia kreacji graficznych (cz. 2) - Infografika

Prezentacja tłumaczy jak skutecznie i efektownie przedstawić informacje zapisane w wielostronicowych publikacjach w postaci prostej i czytelnej grafiki. Pokazuje jak za pomocą symboli przekazać skomplikowane treści, jak dostosować formę infografiki do treści jaką w sobie niesie oraz opowiada o historii ruchu ISOTYPE, tworzącego podwaliny dalszego rozwoju infografiki na świecie.

o Autorce: Magdalena Małczyńska – Umeda - Grafik, specjalistka w dziedzinie wizualnej tożsamości marki oraz infografiki. Współzałożycielka Studia Bakalie i Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Doktorantka na Wydziale Grafiki ASP, gdzie rozwija kompetencje z zakresu projektowania informacji wizualnej zgłębiając historię ruchu ISOTYPE. Stypendystka Urzędu m.st. Warszawy, zrealizuje projekt pomocy dydaktycznych dla dzieci w wieku przedszkolnym wykorzystujący język wizualny do wyjaśnienia pojęć takich jak kultura czy ekologia.

‹ powrót