Konkurs Kampania Społeczna Roku 2014
|
30.03.2015 Photos for life KATEGORIA: Kampanie organizacji pozarządowych
Opis celu kampaniiCelem kampanii jest aktywizacja osób w trakcie lub po leczeniu onkologicznym, jak również przedstawienie pacjentów onkologicznych, jako osób pełnych życia i pasji. Dodatkowym atutem projektu jest pozyskanie środków na działalność fundacji Rak’n’Roll Grupa docelowaKampania skierowana do polskiego społeczeństwa. Fundacja stara się komunikować swoje działania także poza Polską (angielska wersja strony). StrategiaIDEA Opis przebiegu kampaniiPhotos for life wystartował 15 października 2014 roku. Wykorzystanie narzędzi komunikacjiWWW EfektywnośćEfektywność projektu w dołączonej prezentacji PP KampanijnośćPhotos for life to z założenia projekt długoterminowy. Bank poszerza się o kolejne zdjęcia, a do załogi fotografów dołączą kolejni artyści. W kwietniu rusza kolejna sesja zdjęciowa. W planach jest też ekspansja na zagraniczne rynki. Opis inicjatoraRak’n’Roll jest polską fundacją charytatywną, działającą od 2009 roku. Jej misją jest wspieranie pacjentów onkologicznych w ich codziennych zmaganiach z chorobą i zmiana schematów myślenia o raku |
Problemy społeczne | Profilaktyka – zdrowie i uzależnienia, Promocja zdrowia |
Nadawca | Fundacja Rak'n'Roll |
Wykonawca | Isobar |
Adresaci | Polskie społeczeństwo |
Media | strona www |
Data zgłoszenia | 30.03.2015 |
Dodatkowe materiały | |
plik: efektywnosc_pr.pdf |