Konkurs Kampania Społeczna Roku 2010
Nagrodzone i wyróżnione kampanie


Nagrodzone kampanie

Nagroda w kategorii Inicjatywy obywatelskie:

REAL’na POMOC. SZLACHETNA PACZKA 2010

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

REAL’na POMOC to hasło SZLACHETNEJ PACZKI 2010. REAL’na, bo w akcję włączył się Jerzy Dudek i jego koledzy z Realu Madryt. Wspólnie przygotowali PACZKĘ dla wybranej ubogiej rodziny i przekonywali, aby wszyscy zrobili to samo: skrzyknęli drużynę i pomogli konkretnym ludziom wygrać z biedą! ...

więcej

Nagroda w kategorii Inicjatywy instytucji publicznych:

„Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą”

KATEGORIA: Inicjatywy instytucji publicznych

Kampania społeczna programu ochrony zdrowia i życia użytkowników dróg krajowych pod nazwą „Drogi zaufania”, realizowanego przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad ...

więcej

Nagroda w kategorii Inicjatywy lokalne:

„RoweRowe Piątki”

KATEGORIA: Inicjatywy lokalne

Kampania Społeczna „RoweRowe Piątki” - wystarczy tak niewiele – ulubiona sukienka, rower i poczucie swobody gwarantowane! Porzuć rutynę, wsiądź na rower, a okaże się, że w kolejny banalny piątek na pewno coś się zdarzy... ...

więcej

Nagroda w kategorii Inicjatywy lokalne:

MOTOCYKL RATUNKOWY DLA RYBNIKA

KATEGORIA: Inicjatywy lokalne

Projekt jest autorstwem stowarzyszenia : Bractwo Kurkowe Miasta Rybnika. Celem projektu było uświadomienie mieszkańcom miasta Rybnika problemu z dojazdem, w możliwie krótkim czasie, zespołu ratunkowego do osoby oczekującej na pomoc . ...

więcej

Nagroda w kategorii Inicjatywy społeczne firm:

Milka. Razem dla Tatr

KATEGORIA: Inicjatywy społeczne firm

Celem akcji było zwrócenie uwagi na konieczność ochrony przyrody w Tatrach oraz edukacja na temat problemów tatrzańskiej przyrody i zasad odpowiedzialnej turystyki. Grupa docelowa: ogół społeczeństwa, w szczególności turyści odwiedzający Tatry, mieszkańcy miast w wieku 25-44 lata ...

więcej

Nagroda w kategorii Inicjatywy społeczne firm:

Kampania edukacyjna Mam SM

KATEGORIA: Inicjatywy społeczne firm

Kampania Mam SM to kampania edukacyjna dot. stwardnienia rozsianego (SM). Jej celem jest uświadamianie społeczeństwa nt. SM za pomocą interaktywnej symulacji dostępnej w Internecie, czym jest SM – choroba, która często nagle i niespodziewanie dotyka osoby u progu wejścia w dorosłe życie. ...

więcej

Nagroda Radia Roxy za najlepszy spot radiowy

Jeszcze żywy KARP - odsłona - "Lud lubi karpia, karp lubi lód"

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Celem jest przeciwdziałanie niehumanitarnemu traktowaniu ryb, zmiana przyzwyczajeń konsumenckich i sposobów masowej sprzedaży żywego karpia, ograniczenie zbędnego cierpienia ryb, zachęcenie konsumentów do kupowania karpia z lodu. Grupa docelowa: konsumenci, służby weterynaryjne, sprzedawcy. ...

więcej

Wyróżnienia

Wyróżnienie Specjalne w kategorii Projekt Zaangażowany:

Kampania społeczna "Inna droga"

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Głównym celem kampanii było wskazanie młodym ludziom tytułowej innej drogi, która ma być lepsza od drogi z narkotykami i dopalaczami. Kampania jest skierowana do młodzieży, głównie niesłyszącej. Wykorzystano w niej znaną w tym świecie postać niesłyszącego tancerza. ...

więcej

Wyróżnienie:

Kampania: Rak'n'Roll. Wygraj życie

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Organizator: fundacja Rak'n'Roll Kracja i realizacja: Euro RSCG 4D, Euro RSCG Sensors ...

więcej

Wyróżnienie:

Nawet po rozwodzie jesteście mi potrzebni oboje

KATEGORIA: Inicjatywy 1%

Kampania była skierowana do rodziców przeżywających kryzys rodzinny, separację, rozwód. Celem było zwrócenie uwagi na trudną sytuację dziecka podczas konfrontacyjnego rozstania jego rodziców. ...

więcej

Wyróżnienie:

Kampania 1% - "Mały procent - wielka sprawa!"

KATEGORIA: Inicjatywy 1%

Celem Kampanii jest promowanie idei oraz informowanie o możliwości i procedurze przekazywania 1% podatku na działające na rzecz gdynian organizacje pozarządowe posiadające status OPP. To także szerzenie wiedzy i promowanie NGO-sów. Grupą docelową są mieszańcy miasta ze. ...

więcej

Wyróżnienie:

„Życie czeka”

KATEGORIA: Inicjatywy instytucji publicznych

Kampania promująca ideę transplantologii w Polsce ...

więcej

Wyróżnienie:

Windows7 spełnia 7 życzeń podopiecznych Fundacji „Mam Marzenie”

KATEGORIA: Marketing zaangażowany społecznie (CRM)

W październiku 2010 r. z okazji pierwszych urodzin Windows 7, Microsoft wspólnie z Fundacją „Mam Marzenie” spełniał marzenia dzieci. W ramach akcji „Windows 7 spełnia 7 życzeń”, część dochodów ze sprzedaży legalnych wersji systemu została przeznaczona na spełnienie życzeń siedmiu Marzycieli, podopiecznych ...

więcej