Konkurs Kampania Społeczna Roku 2015
|
18.03.2016 Podwórko NIVEA Rodzinne Miejsce Zabaw - NOMINOWANA KATEGORIA: Akcje zaangażowane firm (CSR)
Opis celu kampaniiNIVEA Polska wybudowała 40 wyjątkowych Rodzinnych Miejsc Zabaw na terenie całego kraju. „Podwórka NIVEA” kładą nacisk na jakościowe spędzanie czasu z dzieckiem, z dala od telewizora czy komputera. Jednocześnie pozwalają przenieść się współczesnym rodzicom do czasów, w których sami bawili się na podwórku. Opis problemu społecznego z jakim miała się zmierzyć kampaniaNIVEA przyjrzała się temu, ile czasu polscy rodzice poświęcają swoim dzieciom i w jaki sposób spędzają go spędzają. Wyniki badań badania Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) pokazują, że większość wspólnego rodzinnego czasu przeznaczana jest na opiekę nad dzieckiem, natomiast czasu, w którym rodzice bawią się z nim, wspólnie uczą czy przygotowują posiłki jest znacznie mniej -47min InsightKocham swoją rodzinę i uwielbiam spędzać z nią mój wolny czas. Pragnę to robić w sposób jakościowy, który pozwoli moim dzieciom rozwijać się, a jednocześnie pozwoli nam być blisko. Określenie grupy docelowejRodzice dzieci w wieku 2-12. Wyjaśnienie idei kreatywnejProjekt NIVEA pozwoli rodzinom spędzać wspólnie czas w sposób jak najbardziej jakościowy i zainspiruje rodziców do odkrywania nowych form zabawy z dziećmi. NIVEA wierzy, że wartościowy czas daje okazję do zbudowania prawidłowych relacji z maluchem i przekazania mu podstawowych wartości. Jest także fundamentem, na którym budują się późniejsze relacje dziecka z najbliższą rodziną oraz rówieśnikami. Jakie jest wezwanie do działania - tzw. call to actionWejdź na www.NIVEA.pl/podworko, oddaj swój głos i zdecyduj czy „Podwórko NIVEA” powstanie właśnie w Twojej okolicy! Hasło/sloganZachęć swoich przyjaciół, znajomych i rodzinę, weźcie udział w głosowaniu i razem wygrajcie Rodzinne Miejsce Zabaw w Waszej gminie! Plany kontynuacji kampaniiNiesłabnąca motywacja, kreatywna promocja własnego regionu i pozytywna energia, to synonimy konkursu NIVEA. W kolejnych latach marka planuje kontynuację budowy Rodzinnych Miejsc Zabaw w Polsce, aktywizując przy tym społeczności lokalne w całym kraju. Co więcej, marka nadal będzie inspirować rodziców do tego jak kreatywnie spędzać czas razem. Opis ogólny przebiegu działań w punktach – kolejność1. Poinformować lokalne społeczności i media o konkursie. Opis wykorzystanych narzędzi (standardowych i niestandardowych)1. Działania PR: Konferencja prasowa; biuro prasowe (wysyłka blisko 100 komunikatów do mediów) |
Problemy społeczne | Społeczna odpowiedzialność biznesu |
Nadawca | NIVEA Sp. z o.o. |
Wykonawca | NIVEA Sp. z o.o. |
Media | 1.02-31.12 |
Data zgłoszenia | 18.03.2016 |
Dodatkowe materiały |