Zwycięzcy Konkursu Young Talents CommittedW tym roku konkursowi „Kampania Społeczna Roku 2010” towarzyszył rozpisany po raz pierwszy konkurs dla młodych, twórczych ludzi zaangażowanych społecznie „YOUNG TALENTS COMMITTED”. Celem konkursu było wyłonienie najciekawszych i najbardziej kreatywnych pomysłów na spot filmowy oraz plakat pt. „Drugie życie produktu”. Chodziło przede wszystkim o zwrócenie uwagi odbiorców na problem odpowiedzialnej produkcji i konsumpcji. O tym, które spoty i plakaty w największym stopniu spełniły to kryterium, zadecydowało Jury w składzie:
Zwycięzcami YTC w kategorii „Plakat” okazali się: Wyróżnienie otrzymał Grzegorz Niemyski. Zwycięzcami YTC w kategorii „Spot” są: Wyróżnienie dostała Natalia Langa. Ogłoszenie zwycięzców konkursu oraz wręczenie nagród obyło się podczas uroczystej Gali, 2 czerwca w Centrum Łowicka w Warszawie. Partner strategiczny konkursu YTC: Timberland. Partnerzy: SAR, Polska Zielona Sieć, CCIFP, RN Film Production, Centrum Łowicka. Patroni medialni: Activist, students.pl, designteka.pl. Więcej informacji: http://konkurs.kampaniespoleczne.pl/konkurs_ytc |