› ZALOGUJ SIĘ

› ZAPOMNIANE HASŁO

› ZAREJESTRUJ SIĘ

Zwycięzcy Konkursu Young Talents Committed

W tym roku konkursowi „Kampania Społeczna Roku 2010” towarzyszył rozpisany po raz pierwszy konkurs dla młodych, twórczych ludzi zaangażowanych społecznie „YOUNG TALENTS COMMITTED”.

Celem konkursu było wyłonienie najciekawszych i najbardziej kreatywnych pomysłów na spot filmowy oraz plakat pt. „Drugie życie produktu”. Chodziło przede wszystkim o zwrócenie uwagi odbiorców na problem odpowiedzialnej produkcji i konsumpcji.

O tym, które spoty i plakaty w największym stopniu spełniły to kryterium, zadecydowało Jury w składzie:

  • Małgorzata Małochleb – Polska Zielona Sieć
  • Olga Figurska – Redaktor naczelna portalu Kampanie Społeczne
  • Magdalena Jeziorowska – Fundacja Komunikacji Społecznej
  • Łukasz Gruszczyński - Progressiva
  • Marcin Izdebski – PKO BP
  • Krzysztof Walasek - Marketing Manager Timberland
  • Wojciech Skulski - Community Steward Timberland

Zwycięzcami YTC w kategorii „Plakat” okazali się:

  1. Michał Tadeusz Golański,
  2. Grzegorz Layer,
  3. Robert Szwarczyński.

Wyróżnienie otrzymał Grzegorz Niemyski.

Zwycięzcami YTC w kategorii „Spot” są:

  1. Sebastian Straburzyński,
  2. Paweł Smoliński,
  3. Ola Dyktyńska.

Wyróżnienie dostała Natalia Langa.

Ogłoszenie zwycięzców konkursu oraz wręczenie nagród obyło się podczas uroczystej Gali, 2 czerwca w Centrum Łowicka w Warszawie.

Partner strategiczny konkursu YTC: Timberland. Partnerzy: SAR, Polska Zielona Sieć, CCIFP, RN Film Production, Centrum Łowicka. Patroni medialni: Activist, students.pl, designteka.pl.

Więcej informacji: http://konkurs.kampaniespoleczne.pl/konkurs_ytc

Fundacja Komunikacji Społecznej

Zuzanna Szabrańska

Tel. 22 823-60-93

z.szabranska@marketingspoleczny.pl