Kampanie zgłoszone do konkursu
|
28.09.2009 Gdynia w Monopoly KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie (NGO i osoby prywatne) Celem kampanii było zaktywizowanie gdynian i sympatyków Gdyni na całym świecie do głosowania, w wyniku którego Gdynia mogła znaleźć się na planszy nowej, światowej edycji najsłynniejszej gry na świecie. Z pozoru zabawa wyzwoliła niezwykłą energię, która doprowadziła do spektakularnego sukcesu - Gdynia pokonała wiele większych od siebie miast i dumnie tkwi na planszy gry, w którą grają miliony na całym świecie. "Gazeta Świętojańska" była pomysłodawcą i realizatorem akcji promocyjnej i aktywizującej oraz koordynatorem innych działań. Udało się do akcji wciągnąć wiele społeczności. W akcji (głosowaniu) czynny udział wzięła społeczność kibicowska Arki Gdynia, która walczyła do ostatnich sekund z Pogonią Szczecin (główny rywal Gdyni w światowym pojedynku). Jak to w akcji obywatelskiej - wszyscy brali udział społecznie (graficy, informatycy, projektanci, wolontariusze itd.). |
Kraj | Polska |
Kategoria konkursowa | Inicjatywy obywatelskie (NGO i osoby prywatne) |
Problemy społeczne | Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie |
Nadawca | In gremio |
Wykonawca | Gazeta Świętojańska |
Adresaci | Świat |
Media | internet, telewizje, prasa papierowa |
Data zgłoszenia | 28.09.2009 |
Dodatkowe materiały |