Kampanie zgłoszone do konkursu
Kampania Społeczna Roku 2010


Ogólnopolski program „P&G. Żyj, poznawaj, rozwijaj się”

KATEGORIA: Inicjatywy społeczne firm

Program „P&G. Żyj, poznawaj, rozwijaj się” skierowany jest do dzieci znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej. Łączy on edukację ekologiczną i obywatelską, a jego celem jest stworzenie warunków do wielostronnego rozwoju młodych ludzi oraz osiągnięcie realnych korzyści dla środowiska naturalnego. ...

więcej

Oderwij dzieci od ulicy

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Czwarta już z kolei kampania zrealizowana w ramach wieloletniego programu społecznego Wspólnej Drogi-United Way Polska "Partnerstwo dla dzieci" ...

więcej

„Moje Silne Drzewo” - II edycja

KATEGORIA: Inicjatywy społeczne firm

Zadaniem programu jest zwrócenie uwagi Polaków na problem ochrony środowiska naturalnego i potrzebę dbania o nie, ze szczególnym uwzględnieniem sadzenia i ochrony drzew. Kampania angażuje i inspiruje społeczności lokalne do działania poprzez przyznawanie środków na realizację ich projektów. ...

więcej

Program edukacyjny marki WINIARY “Jedz smacznie i zdrowo”

KATEGORIA: Inicjatywy społeczne firm

Celem programu jest edukacja gimnazjalistów w zakresie: 1. zdrowego odżywiania, 2. samodzielnego gotowania, 3. racjonalnego robienia zakupów, 4. niemarnowania żywności. Grupa docelowa: 1. gimnazjaliści – uczniowie w wieku 13-15 lat, 2. nauczyciele w gimnazjach. ...

więcej

„RoweRowe Piątki”

KATEGORIA: Inicjatywy lokalne

Kampania Społeczna „RoweRowe Piątki” - wystarczy tak niewiele – ulubiona sukienka, rower i poczucie swobody gwarantowane! Porzuć rutynę, wsiądź na rower, a okaże się, że w kolejny banalny piątek na pewno coś się zdarzy... ...

więcej

Mamo, tato, wolę wodę

KATEGORIA: Inicjatywy społeczne firm

Grupa docelowa: dzieci w wieku 3-6 lat, rodzice, nauczyciele. Cel: podniesienie poziomu wiedzy dzieci na temat właściwości wody, jej wpływu na zdrowie, środowisko; wzrost konsumpcji wody. Wsparcie: Instytut Matki i Dziecka, Instytut Żywności i Żywienia. Patronem honorowym jest Ministerstwo Zdrowia. ...

więcej

Dość Papierowych Rachunków. Chcę płacić bezpiecznie.

KATEGORIA: Inicjatywy instytucji publicznych

Celem kampanii jest popularyzacja elektronicznych rozwiązań odbioru rachunków i płatności za nie. Główną grupą docelową są internauci, którzy są odbiorcami masowych usług. Akcja zaangażowała bezpośrednio 10 tysięcy użytkowników Facebooka i dotarła do kilku milionów internautów. ...

więcej

Kampania "Mój pierwszy raz"

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Kampania powstała w odpowiedzi na niską frekwencję wyborczą obserwowaną wśród młodych wyborców (tzw. first time voters). Poprzez humorystyczne nawiązanie do tego problemu w spotach, kampania miała na celu dotarcie do jak największej liczby młodych ludzi i przekonanie ich do oddania głosu w wyborach samorządowych. ...

więcej

Kampania 1% - "Mały procent - wielka sprawa!"

KATEGORIA: Inicjatywy 1%

Celem Kampanii jest promowanie idei oraz informowanie o możliwości i procedurze przekazywania 1% podatku na działające na rzecz gdynian organizacje pozarządowe posiadające status OPP. To także szerzenie wiedzy i promowanie NGO-sów. Grupą docelową są mieszańcy miasta ze. ...

więcej

„Twoja krew – Moje życie” Podziel się, bo krwi nie da się wyprodukować

KATEGORIA: Inicjatywy instytucji publicznych

Kampania społeczna „Twoja krew – Moje życie” miała na celu propagowanie rzetelnej wiedzy na temat krwiodawstwa oraz zwalczanie mitów stanowiących przeszkodę w oddawaniu krwi – docelowo zapewniając wzrost liczby stałych dawców. Komunikacja skierowana była do potencjalnych dawców krwi. ...

więcej

1. etap kampanii: Przyszłe radne są obok Ciebie. Znasz je? Przekonaj je! Przyszli radni są obok Ciebie. Znasz ich? Przekonaj ich! 2. etap kampanii: Idź i głosuj świadomie!

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Cel:Zwrócić uwagę Polaków na nadchodzące wybory samorządowe, zwiększyć świadomość ich wpływu na codzienne życie lokalnej społeczności oraz ostatecznie przyczynić się do aktywnego uczestnictwa w wyborach,a tym samym do zwiększenia frekwencji Grupa:potencjalni kandydaci,zwłaszcza kandydatki i wyborcy ...

więcej

Ogólnopolska kampania społeczna Lokal Bez Papierosa.pl – edukacja, wpływ społeczny, zmiana prawa.

KATEGORIA: Inicjatywy polityczne

Cel: -zmiana prawa – wprowadzenie zakazu palenia w miejscach publicznych -promowanie zakazu palenia m.in. wśród właścicieli i klientów lokali -edukacja w zakresie szkodliwości biernego palenia Grupa docelowa: -politycy -właściciele lokali gastronomicznych i rozrywkowych -klienci lokali ...

więcej

Ogólnopolska kampania społeczna Lokal Bez Papierosa.pl – edukacja, wpływ społeczny, zmiana prawa.

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Cel: -zmiana prawa – wprowadzenie zakazu palenia w miejscach publicznych -promowanie zakazu palenia m.in. wśród właścicieli i klientów lokali -edukacja w zakresie szkodliwości biernego palenia Grupa docelowa: -politycy -właściciele lokali gastronomicznych i rozrywkowych -klienci lokali ...

więcej

Szpiczaści

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Kampania realizowana przez Fundację Urszuli Smok „Podaruj Życie” Geneza hasła SZPICZAŚCI ma związek ze sposobem leczenia raka poprzez przeszczep szpiku. Jest zabawne i odwołuje się do głównej idei projektu. ...

więcej

„Życie czeka”

KATEGORIA: Inicjatywy instytucji publicznych

Kampania promująca ideę transplantologii w Polsce ...

więcej

Nawet po rozwodzie jesteście mi potrzebni oboje

KATEGORIA: Inicjatywy 1%

Kampania była skierowana do rodziców przeżywających kryzys rodzinny, separację, rozwód. Celem było zwrócenie uwagi na trudną sytuację dziecka podczas konfrontacyjnego rozstania jego rodziców. ...

więcej

"Pomagaj z ENERGĄ"

KATEGORIA: Inicjatywy społeczne firm

Celem projektu jest pomoc organizacjom pożytku publicznego oraz integracja pracowników Grupy ENERGA wokół wspólnej idei – pomagania innym. Na podstawie wskazań i rekomendacji pracowników tworzona jest lista 100 OPP, które otrzymują pomoc finansową na realizowane cele charytatywne. ...

więcej

„Tiry na tory - towary na kolej”

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Kampania promująca wśród społeczeństwa tranzyt towarów koleją ...

więcej

„Bezpieczne drogi ratują życie”

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Kampania była częścią Projektu „Europejski Atlas Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego” (European Road Safety Atlas) realizowanego w ramach Europejskiego Programu Oceny Ryzyka na Drogach EuroRAP (European Road Assessment Programme). Umożliwia on ocenę poziomu zagrożenia zdrowia i życia uczestników ruchu drogowego ...

więcej

Kampania edukacyjna Mam SM

KATEGORIA: Inicjatywy społeczne firm

Kampania Mam SM to kampania edukacyjna dot. stwardnienia rozsianego (SM). Jej celem jest uświadamianie społeczeństwa nt. SM za pomocą interaktywnej symulacji dostępnej w Internecie, czym jest SM – choroba, która często nagle i niespodziewanie dotyka osoby u progu wejścia w dorosłe życie. ...

więcej

Konkurs Zdrowa Gmina

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Konkurs ZDROWA GMINA to inicjatywa Polskiej Unii Onkologii mająca na celu zwiększenie liczby osób zgłaszających się na badania profilaktyczne w celu wczesnego wykrywania nowotworów – organizowane przez Narodowy Fundusz Zdrowia (NFZ) i Narodowy Program Zwalczania Chorób Nowotworowych (NPZChN). ...

więcej

Kampania informacyjno-edukacyjna „Drugie życie” Motto: „Masz dar uzdrawiania. Transplantacja to życie”

KATEGORIA: Inicjatywy społeczne firm

Kampania „Drugie życie” - zainicjowana przez Fresenius Medical Care Polska - ma na celu poprawę nastawienia młodzieży do transplantologii poprzez edukację, informowanie i włączenie ich do promocji oświadczeń woli. Adresatem działań są uczniowie szkół ponadgimnazjalnych. ...

więcej

Kampania społeczna „Spotkajmy się w bibliotece”

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Celem kampanii było - ukazanie małej biblioteki jako atrakcyjnego miejsca spotkań, w którym wolny czas mogą twórczo spędzać zarówno dzieci, jak i dorośli; - wzmocnienie pozytywnego wizerunku bibliotekarza. Kampania była skierowana do mieszkańców wsi i małych miast (do 50 tys. mieszkańców). ...

więcej

Jestem z Krakowa- Tu głosuję

KATEGORIA: Inicjatywy polityczne

Celem kampanii było przekonanie młodych ludzi do uczestniczenia w wyborach samorządowych w aktualnym miejscu zamieszkania, w tym przypadku w Krakowie. Kampania miała również zachęcić do podjęcia dyskusji na temat tego, w którym momencie możemy określić się „jestem z Krakowa, Warszawy, Poznania ...

więcej

„Ratujemy bałtyckie foki szare.”

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Celem kampanii było uświadomienie społeczeństwu, że w Polsce, w wodach Bałtyku, mieszkają foki szare, a im życiu niestety zagraża ciągłe niebezpieczeństwo, wynikające z degradacji środowiska naturalnego na bałtyckich plażach. Chcieliśmy uruchomić w świadomości innych odruch dbania o środowisko. ...

więcej

Podziel się Posiłkiem

KATEGORIA: Inicjatywy społeczne firm

Firma Danone od 2003 roku realizuje Program społeczny Podziel się Posiłkiem, walczącym z problemem niedożywienia dzieci w Polsce. Do jesieni 2010 roku w wyniku programu, do dzieci trafiło ponad 10 milionów posiłków. ...

więcej

Milka. Razem dla Tatr

KATEGORIA: Marketing zaangażowany społecznie (CRM)

Celem akcji było zwrócenie uwagi na konieczność ochrony przyrody w Tatrach oraz edukacja na temat problemów tatrzańskiej przyrody i zasad odpowiedzialnej turystyki. Grupa docelowa: ogół społeczeństwa, w szczególności turyści odwiedzający Tatry, mieszkańcy miast w wieku 25-44 lata ...

więcej

Kampania 1% Fundacji GAJUSZ realizowana w 2010 roku Podaruj dzieciom 1%

KATEGORIA: Inicjatywy 1%

Fundacja GAJUSZ wzywała do przekazania 1% podatku dochodowego na rzecz nieuleczalnie chorych dzieci z prowadzonego przez fundację hospicjum domowego. Pragnęliśmy też przybliżyć społeczeństwu problemy pediatrycznej opieki palitywnej. Grupa docelowa to podatnicy mogący rozliczyć 1% podatku dochodowego ...

więcej

Milka. Razem dla Tatr

KATEGORIA: Inicjatywy społeczne firm

Celem akcji było zwrócenie uwagi na konieczność ochrony przyrody w Tatrach oraz edukacja na temat problemów tatrzańskiej przyrody i zasad odpowiedzialnej turystyki. Grupa docelowa: ogół społeczeństwa, w szczególności turyści odwiedzający Tatry, mieszkańcy miast w wieku 25-44 lata ...

więcej

Przytul Pajacyka

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Kampania promowała program PAH „Pajacyk” i zachęcała do włączenia się w akcję Świąteczny Stół Pajacyka. Grupą docelową byli mieszkańcy i osoby odwiedzające największe miasta w Polsce oraz użytkownicy Internetu. ...

więcej

Place Zabaw Muszkieterowie

KATEGORIA: Inicjatywy społeczne firm

Projekt polega na budowaniu bezpiecznych i nowoczesnych placów zabaw, w miejscowościach, w których działają punkty sprzedaży Muszkieterów. Akcja prowadzona jest we współpracy z samorządami i spółdzielniami mieszkaniowymi. Grupa docelowa: dzieci, rodzice i opiekunowie klienci władze lokalne ...

więcej

Dumny Białystok

KATEGORIA: Inicjatywy lokalne

Poznanie nastrojów mieszkańców naszego miasta. Przeprowadzenie społecznej analizy i diagnozy. Chcieliśmy podnieść morale mieszkańców Białegostoku pokazując, że nasze miasto to nie tylko Zamenhof, disco polo, czy Kononowicz. Kampania skierowana do mieszkańców i bywalców naszego miasta - 16-40 lat. ...

więcej

Gdziekolwiek będziesz, zagłosuj

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Cel-podniesienie frekwencji w wyborach prezydenckich 2010, zachęcenie do głosowania poza miejscem zamieszkania, poinformowanie o możliwości głosowanie za pomocą pełnomocnika Grupa docelowa: mobilni mieszkańcy większych miast (18-40),studenci,oraz osoby o większych dochodach; osoby niepełnosprawne. ...

więcej

Kampania społeczna „Zobaczyć przez dotyk – Wrocław w miniaturze"

KATEGORIA: Inicjatywy społeczne firm

Kampania ma na celu wyrównanie szans i zmniejszanie barier, jakie napotykają na co dzień osoby niepełnosprawne sensorycznie, zwłaszcza niewidome i niedowidzące. Pozwala im pełniej poznawać otaczający ich świat, odkrywać skarby architektury stanowiące dobro całej ludzkości. Ma też wymiar edukacyjny. ...

więcej

Super W

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Pod hasłem „Super W. Czas prawdziwych bohaterów” ruszyła rekrutacja wolontariuszy SZLACHETNEJ PACZKI i AKADEMII PRZYSZŁOŚCI. Z myślą o nich powstał specjalny serwis internetowy. Tu każdy mógł zobaczyć siebie w roli superbohatera, o którym mówią dziennikarze i sławni ludzie, w roli kogoś, kto naprawdę ...

więcej

Kup Indeks

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Sama pasja nie wystarczy. Potrzebujesz także wiedzy i umiejętności. AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI wyrównuje szanse dzieci na sukces. Kup indeks AKADEMII i ufunduj wybranemu dziecku rok zajęć – tak Paweł Małaszyński w telewizyjnym spocie przekonywał, by wesprzeć uczniów AKADEMII PRZYSZŁOŚCI, jedynej na świecie ...

więcej

„Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą”

KATEGORIA: Inicjatywy instytucji publicznych

Kampania społeczna programu ochrony zdrowia i życia użytkowników dróg krajowych pod nazwą „Drogi zaufania”, realizowanego przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad ...

więcej

REAL’na POMOC. SZLACHETNA PACZKA 2010

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

REAL’na POMOC to hasło SZLACHETNEJ PACZKI 2010. REAL’na, bo w akcję włączył się Jerzy Dudek i jego koledzy z Realu Madryt. Wspólnie przygotowali PACZKĘ dla wybranej ubogiej rodziny i przekonywali, aby wszyscy zrobili to samo: skrzyknęli drużynę i pomogli konkretnym ludziom wygrać z biedą! ...

więcej

Program wolantariatu sąsiedzkiego "Między nami sąsiadami".

KATEGORIA: Inicjatywy społeczne firm

Cel 1) Wzmacnianie więzi społecznych 2) Rozwiązywanie lokalnych problemów 3) Promowanie idei i postaw pomagania innym Grupa docelowa: 1) społeczności lokalne 2) lokalni społecznicy 3) wspólnoty sąsiedzkie i osiedlowe ...

więcej

Kampania: Rak'n'Roll. Wygraj życie

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Organizator: fundacja Rak'n'Roll Kracja i realizacja: Euro RSCG 4D, Euro RSCG Sensors ...

więcej

„Nie zaśmiecaj swojego sumienia”

KATEGORIA: Inicjatywy instytucji publicznych

Ogólnopolska kampania edukacyjno-informacyjna mająca na celu zapobieganie powstawaniu odpadów i właściwe postępowanie z odpadami. Kampania była poświęcona czterem głównym zagadnieniom: spalaniu odpadów w domowych paleniskach, dzikim wysypiskom odpadów, segregacji odpadów, zapobieganiu powstawania odpadów. ...

więcej

Akademia Rodzinnych Finansów

KATEGORIA: Inicjatywy społeczne firm

Akademia Rodzinnych Finansów to ogólnopolski program edukacji finansowej Providenta skierowany głównie do kobiet, którego celem jest zwiększanie umiejętności efektywnego zarządzania domowym budżetem oraz zmiany nawyków finansowych. ...

więcej

Jeszcze żywy KARP - odsłona - "Lud lubi karpia, karp lubi lód"

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Celem jest przeciwdziałanie niehumanitarnemu traktowaniu ryb, zmiana przyzwyczajeń konsumenckich i sposobów masowej sprzedaży żywego karpia, ograniczenie zbędnego cierpienia ryb, zachęcenie konsumentów do kupowania karpia z lodu. Grupa docelowa: konsumenci, służby weterynaryjne, sprzedawcy. ...

więcej

Przeciwdziałaj dyskryminacji - to nie jest trudne!

KATEGORIA: Inicjatywy lokalne

Cel: Zwiększenie udziału osób wykluczonych społecznie w życiu społeczno – kulturalnym środowisk lokalnych Grupa docelowa: instytucje i organizacje działające w społecznościach lokalnych pragnące realizować działania przyczyniające się do ograniczenia zjawiska dyskryminacji i wykluczenia społecznego ...

więcej

Kampania społeczna „Policzmy się”

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Celem kampanii jest przełamanie poczucie przerażenia i bezradności, w obliczu choroby nowotworowej, które dotyka pacjentów i ich rodziny. Przykład ludzi, którzy pokonali raka najlepiej motywuje do walki, pomaga oswoić chorobę, dodaje siły. ...

więcej

Kampania społeczna Kulturalna Jazda

KATEGORIA: Inicjatywy społeczne firm

Kulturalna Jazda ma na celu przede wszystkim popularyzację norm kulturalnego zachowania wśród obecnych i potencjalnych uczestników ruchu drogowego. Formuła akcji zakłada także aktywizację kierowców w życiu kulturalnym oraz promocję dziedzictwa kulturowego regionu. ...

więcej

Ogólnopolska kampania społeczna „Szkolenia – to się opłaca!”, realizowana na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

KATEGORIA: Inicjatywy instytucji publicznych

Ogólnopolska kampania społeczna Szkolenia-to się opłaca! miała celu zachęcenie menagerów MSP do inwestowania w rozwój pracowników. W 2010r. realizowane były 2 odsłony kampanii w mediach uzupełnione działami PR oraz BTL. W ramach kampanii powstała baza ofert szkoleniowych www.inwestycjawkadr.pl ...

więcej

Test na solidarność – 30 000 pocztówek na 30-lecie „Solidarności Solidarni z Afganistanem

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Przede wszystkim: promowanie solidarności jako wartości oraz: wspieranie działań edukacyjnych ponadto: zwiększenie wiedzy o ruchu obywatelskim „Solidarność” i oczywiście: świętowanie rocznicy 30-lecia „Solidarności” skierowane do kogo? do wszystkich! ...

więcej

„Zmień swoje życie. Pomożemy Ci w tym”

KATEGORIA: Inicjatywy instytucji publicznych

Kampania miała na celu poinformowanie osób doznających przemocy o możliwościach uzyskania pomocy w Ogólnopolskim Pogotowiu dla ofiar przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia”. Grupę docelową stanowiły ofiary i świadkowie przemocy w rodzinie. ...

więcej

Tesco dla Szkół – „Ekomania Filmowania”

KATEGORIA: Inicjatywy społeczne firm

Ekologiczno-filmowy konkurs edukacyjny dla uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjalnych, realizowany w ramach ósmej edycji programu Tesco dla Szkół, będącego jednym z kluczowych programów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu firmy Tesco Polska. ...

więcej

Każdy ruch w Internecie zostawia ślad/ IV etap kampanii społecznej „Dziecko w Sieci”

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Celem kampanii było przekazanie informacji o nowelizacji kodeksu karnego(08/06/10),według której uwodzenie dzieci w Internecie jest wg polskiego prawa przestępstwem zagrożonym karą pozbawienia wolności.Kampania skierowana była do młodzieży korzystającej z sieci,rodziców oraz potencjalnych sprawców. ...

więcej

„Zły dotyk” (II edycja) – ogólnopolska kampania społeczna poświęcona problemowi wykorzystywania seksualnego dzieci.

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Celem kampanii było dostarczenie wiedzy na temat problemu wykorzystywania seksualnego dzieci, ochrony najmłodszych przed wykorzystaniem oraz pomocy dzieciom,które doświadczyły przemocy seksualnej. Akcja społeczna była skierowana głównie do rodziców i profesjonalistów, ale także samych dzieci. ...

więcej

„Mali Obywatele”

KATEGORIA: Inicjatywy instytucji publicznych

Upowszechnienie alternatywnych form edukacji przedszkolnej (grupy zabawowe), zwiększenie świadomości na temat edukacji dzieci w wieku 3-5 lat. Grupa docelowa: rodzice dzieci w wieku 3-5 lat z g. Lubawa; wychowawcy przedszkolni; gminy wiejskie; samorządy ...

więcej

„Nie dostaniesz mnie!” Kampania społeczna promująca testowanie wykrywające obecność przeciwciał HIV

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Zachęcenie jak największej ilości osób aktywnych seksualnie w tym kobiet planujących ciążę i ciężarnych do wykonania testu w kierunku HIV Młodzież, aktywni seksualnie i przed inicjacją, os. 25-50lat w związkach partnerskich niezależnie od orientacji seksualnej, mieszkańcy miast, rodzice= ogół społ. ...

więcej

MOTOCYKL RATUNKOWY DLA RYBNIKA

KATEGORIA: Inicjatywy lokalne

Projekt jest autorstwem stowarzyszenia : Bractwo Kurkowe Miasta Rybnika. Celem projektu było uświadomienie mieszkańcom miasta Rybnika problemu z dojazdem, w możliwie krótkim czasie, zespołu ratunkowego do osoby oczekującej na pomoc . ...

więcej

Kampania społeczna "Inna droga"

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Głównym celem kampanii było wskazanie młodym ludziom tytułowej innej drogi, która ma być lepsza od drogi z narkotykami i dopalaczami. Kampania jest skierowana do młodzieży, głównie niesłyszącej. Wykorzystano w niej znaną w tym świecie postać niesłyszącego tancerza. ...

więcej

„Tata. Najważniejsze słowo dla mężczyzny”

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Kampania miała na celu przełamanie stereotypów postrzegania niepłodności jako problemu wyłącznie kobiecego i uświadomienie, że niepłodność to choroba społeczna o coraz poważniejszym wymiarze. Patronat Honorowy nad kampanią objęło Ministerstwo Zdrowia oraz PKOl. Ambasadorem kampanii został Rafał Królikowski, ...

więcej

"Twój głos ma sens" - kampania pro frekwencyjna w wyborach prezydenckich 2010

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Celem kampanii było przekonanie młodych Polaków (18-25lat) o społecznej wadze głosowania w wyborach prezydenckich 2010 roku. Autorzy: Fundacja „Świat ma sens” Tomasz Janowski, Witold Bereś, Artur Więcek Partnerzy: Polska rada Biznesu, agencja Mindshare Polska ...

więcej

Czas zmienić przyzwyczajenia

KATEGORIA: Inicjatywy instytucji publicznych

Kampania skierowana była do osób dorosłych (25-45 lat). Miała na celu zwrócenie uwagi na problem okazjonalnego, z pozoru niewinnego używania narkotyków przez osoby o ustabilizowanej pozycji społecznej i zawodowej. Realizowana była w województwie zachodniopomorskim od maja do września 2010 r. ...

więcej

Działalność Fundacji Aktywnej Rehabilitacji

KATEGORIA: Inicjatywy lokalne

Fundacja Aktywnej Rehabilitacji prowadzi zajęcia dla ludzi po urazie rdzenia kręgowego oraz dla dzieci z rozszczepem kręgosłupa i ich rodzin. W ramach naszych działań prowadzimy zajęcia usprawniające dla naszych podopiecznych, prowadzimy szkolenia dla studentów, wolontariuszy, propagujemy rugby na w ...

więcej

Tu mieszkam, tu kupuję

KATEGORIA: Inicjatywy społeczne firm

Celem programu jest promowanie robienia zakupów w lokalnych sklepach spożywczych „za rogiem”, będących istotnym elementem lokalnych społeczności i polskiej gospodarki. Grupą docelową są po konsumenci, liderzy opinii, samorządy lokalne oraz właściciele lokalnych sklepów. ...

więcej

Kampania społeczna Bezpieczny przejazd- „Zatrzymaj się i żyj!”

KATEGORIA: Inicjatywy instytucji publicznych

Autor: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Cel: kampania uświadamia zagrożenia wynikające z niezachowania szczególnej ostrożności na przejazdach kolejowo-drogowych, kształtuje zachowania i utrwala postawy społecznie pożądane. Grupy docelowe: - użytkownicy dróg (kierowcy, rowerzyści, piesi), - dzieci ...

więcej

KULEJĄCE ANIOŁY SĄ WŚRÓD NAS !

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Mają – jak my, anielskie, dobre dusze, piękne wnętrza. Kuleją tylko z powodu swoich ułomności i niedoskonałości spowodowanych niepełnosprawnością. Ich ciałka są zdeformowane, ich pojmowanie świata ograniczone. Ale ich oczy przyglądają się rzeczywistości. Ich usta i dłonie zapraszają do znajomości: popatrz ...

więcej

DOWNloading

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Cel: zwiększenie świadomości o zespole Downa i poinformowanie o Światowym Dniu Zespołu Downa, który od 6 lat obchodzony jest 21 marca. Grupa docelowa: użytkownicy Internetu, bez względu na wiek, wykształcenie, statut społeczny. ...

więcej

Miłość Nie Wyklucza

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Osoby LGBT, w tym: edukacja w zakresie rozwiązań prawnych dla par jednopłciowych, zwiększenie ich wewnątrzgrupowej widzialności i zaopatrzenie w narzędzie do aktywności w ramach kampanii. Ogół społeczeństwa, w tym: zwrócenie uwagi na brak rozwiązań prawnych dotyczących par osób tej samej płci. ...

więcej

Kampania społeczna „112 zgłoś się – do czego służy numer alarmowy 112”

KATEGORIA: Inicjatywy lokalne

Kampania przeprowadzona na terenie powiatu bełchatowskiego ma na celu zaznajomienia mieszkańców z istotą funkcjonowania numeru alarmowego 112. Grupą docelową są wszyscy mieszkańcy powiatu, bowiem nie ma wyodrębnionej grupy,która mniej lub więcej orientuje się na temat zasad wykorzystania tego numeru ...

więcej

Nie zamieniaj jednośladu na wieloślad

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Celem projektu było ostrzeżenie i zwrócenie uwagi na skutki zbyt szybkiej i niebezpiecznej jazdy motocyklem oraz wywołanie refleksji nad stylem jazdy wśród grupy docelowej (motocykliści i młodzież – przyszli kierowcy). Kampanię rozpoczęto wraz z początkiem sezonu motocyklowego 2010. ...

więcej

1% dla Fundacji Ronalda McDonalda 'Pokaż serce, przekaż 1%'

KATEGORIA: Inicjatywy 1%

Fundacja Ronalda McDonalda, jako organizacja pożytku publicznego, apeluje o 1%, aby zwiększać w ten sposób możliwość i skalę realizacji działań na rzecz dzieci i rodziny. Każda kampania na rzecz 1% to także działanie promocyjne, budujące poczucie społecznego zaangażowania i bycia częścią wspólnoty. ...

więcej

Windows7 spełnia 7 życzeń podopiecznych Fundacji „Mam Marzenie”

KATEGORIA: Marketing zaangażowany społecznie (CRM)

W październiku 2010 r. z okazji pierwszych urodzin Windows 7, Microsoft wspólnie z Fundacją „Mam Marzenie” spełniał marzenia dzieci. W ramach akcji „Windows 7 spełnia 7 życzeń”, część dochodów ze sprzedaży legalnych wersji systemu została przeznaczona na spełnienie życzeń siedmiu Marzycieli, podopiecznych ...

więcej

Wszyscy jesteśmy mordercami

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie

Autorzy: Dyrektor Kreatywny: Maciek Ufnalewski. Copywriter: Piotr Wronek. Art. Director: Maciek Ufnalewski. Cel: W okresie Świąt Bożego Narodzenia w Polsce zabija się miliony karpi. Fundacja Viva! poprosiła nas o zwrócenie uwagi Polaków na okrutne traktowanie tych ryb. Grupa docelowa: Polacy. ...

więcej

Nasza Choinka

KATEGORIA: Marketing zaangażowany społecznie (CRM)

Autorzy: Dyrektor Kreatywny: Maciek Ufnalewski. Copywriter: Ryszard Kunce. Art. Director: Marta Białostocka. Cel: Złożyć świąteczne życzenia, jednocześnie informując o nowym e-wizerunku firmy. Wesprzeć działania Fundacji Viva! realną pomocą. Promocja własna agencji. Grupa docelowa: Polacy ...

więcej