Kampanie zgłoszone do konkursu
Kampania Społeczna Roku 2009



09.04.2010

Kampania wodna 2009

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie (NGO i osoby prywatne)

POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ

„Mała ilość wody jest torturą” - to hasło Kampanii Wodnej Polskiej Akcji Humanitarnej z 2009r. Dzięki tej kampanii PAH starał się zwrócić uwagę społeczeństwa na problem dostępu do wody pitnej w kontekście praw człowieka.

Powszechna Deklaracja Praw Człowieka gwarantuje każdej osobie, prawo do tych rzeczy, które są niezbędne do życia. Do takich praw należy dostęp do bezpiecznej wody dla użytku osobistego i domowego.

PAH przez 17 lat udzielania pomocy zapewniła dostęp do wody ponad 300 tysiącom osób m.in. w takich krajach jak Sudan, Afganistan, Autonomia Palestyńska, Sri Lanka, Birma. Dzięki wpływom ze zrealizowanych dotychczas kampanii wodnych PAH wybudowała już 16 studni w Sudanie Południowym.

Kampania była obecna w mediach w lipcu i sierpniu, w całej Polsce w stacjach telewizyjnych i radiowych, prasie, internecie oraz na nośnikach outdoor.

Kreacja kampanii została przygotowana przez Firefly Group, powierzchnię reklamową pozyskał dom mediowy ZenithOptimedia.


KrajPolska
Kategoria konkursowaInicjatywy obywatelskie (NGO i osoby prywatne)
Problemy społecznePomoc rozwojowa
NadawcaPolska Akcja Humanitarna
WykonawcaFirefly, Zenithoptimedia, Postmaridian Production, The Chimney Pot
AdresaciCałe społeczeństwo
MediaPrasa, TV, Radio, internet, outdoor, ambient
Data zgłoszenia09.04.2010
Dodatkowe materiałyplik: plik_20100409144621_767.mp3
spot radiowy