Kampanie zgłoszone do konkursu
|
06.02.2013 Kampania pt: "Włącz Polskę" zlecona przez Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą. KATEGORIA: Kampanie instytucji publicznych
Opis celu kampaniiCelem kampanii jest dotarcie do osób mieszkających lub przebywających czasowo za granicą z komunikatem dotyczącym konieczności nauczania dzieci języka polskości oraz podtrzymywania kontaktu z polską kulturą. Przekonanie, iż dziecko, które żyje poza granicami kraju powinno znać swoje korzenie, kulturę i język. Grupa docelowaKobiety, mężczyźni, w wieku 28+, osoby mieszkające za granicami kraju StrategiaProblem: Opis przebiegu kampaniiKampania została zrealizowana w 2012 roku. W listopadzie miała miejsca emisja spotu 60" w TVP POLONIA. Wykorzystanie narzędzi komunikacjiKampania z założenia miała mieć ciekawy pomysł, który zwróci uwagę grupy docelowej na film i tym samym na problem. Początkowo film w formie video miał być prezentowany tylko i wyłącznie w sieci na stronach ministerialnych. Po realizacji filmu ORPEG szukał możliwości wypłynięcia na szersze wody i tym samym komunikacji w mediach masowych. Po długich miesiącach starań udało się to w TV Polonia. Poza działaniami w sieci oraz w TV Polonia, nie przeprowadzono żadnych innych działań. EfektywnośćZe względu na bardzo skromne środki, którymi ORPEG dysponował na realizację kampanii i dzięki uprzejmości stacji telewizyjnej TV Polonia kampania była widoczna w TV przez dwa tygodnie oraz na stronach ministerialnych. Niestety ani Organizacja ORPEG ani Kolman nie dysponuje informacjami na temat efektywności działań, dotarcia, ilości publikacji ect. KampanijnośćKampania nie jest kontynuacją działań z przeszłości. Nie mamy informacji czy będzie kontynuowana w przyszłości. Opis inicjatoraORPEG - Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą |
Kraj | Polska |
Problemy społeczne | Edukacja |
Nadawca | Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą |
Wykonawca | Kolman Advertising sp.zo.o. |
Adresaci | Kobiety, mężczyźni, osoby czasowo i na stałe mieszkająca za granicami kraju. |
Media | TV |
Data zgłoszenia | 06.02.2013 |
Dodatkowe materiały | Lokomotywa-spot |