Kampanie zgłoszone do konkursu
|
27.02.2013 Czad usypia czujność KATEGORIA: Kampanie instytucji publicznych
Opis celu kampaniiCo roku dochodzi w Polsce do kilku tysięcy zaczadzeń, w tym kilkudziesięciu ze skutkiem śmiertelnym. Tak jak niewyczuwalny, niezauważalny jest czad – chcieliśmy w nienachalny, ale skuteczny sposób wpłynąć na postrzeganie problemu. Grupa docelowaMieszkańcy dużych, średnich i małych miast 18+ StrategiaKampania wpisana jest w szerszą strategię działań Straży Pożarnej „Nie! Dla czadu” Opis przebiegu kampaniiWykorzystaliśmy w kreacji technikę konia trojańskiego - nie szokujemy, przynajmniej wprost. W zależności od medium widzimy pozornie niewinnie śpiącą rodzinę czy słuchamy niewinnej kołysanki, by w pewnej chwili zorientować się, że to opowieść o śmiertelnie zaczadzonych. Wykorzystanie narzędzi komunikacjiKampania „Czad usypia” ukazała się w prasie, radiu; w internecie – jako banery. EfektywnośćW przypadku kampanii społecznych trudno mówić o mierzalności sukcesu kampanii. Zmiana postaw zajmuje czasami lata. Planujemy drugą odsłonę kampanii pod koniec 2012 roku. Opis inicjatoraKomenda Główna Państwowej Straży Pożarnej |
Kraj | Polska |
Problemy społeczne | Inne |
Nadawca | Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej |
Wykonawca | Ambasada Brand Communications |
Adresaci | Mieszkańcy dużych, średnich i małych miast, 18+ |
Media | Radio, prasa, internet |
Data zgłoszenia | 27.02.2013 |
Dodatkowe materiały | plik: czad-wojtus-OK.mp3 |
plik: czad-kro-OK.mp3 | |