Kampanie zgłoszone do konkursu
|
07.03.2013 Szlachetna Paczka: Zostań bohaterem i zmieniaj świat na lepsze! KATEGORIA: Kampanie organizacji pozarządowych
Opis celu kampaniiZostań bohaterem i zmieniaj świat na lepsze.Zostać bohaterem w Paczce – oznacza, że należy wyjść z tłumu, by zmienić otaczający nas świat. Bohaterstwo polega na przekroczeniu swojego świata. W Paczce potrzebny jest wysiłek, by odnaleźć rodzinę w potrzebie, by ją zdiagnozować. Paczka nie ma sensu jako zbiór rzeczy, które przekazujemy biednym. Grupa docelowaMieszkańcy dużych i średnich polskich miast, w wieku powyżej 20 lat – studenci, pracownicy. Osoby, które mają pragnienie pomagania, zwracają uwagę na skuteczność działań, chcą zmieniać świat na lepsze StrategiaKażdy ma w sobie potrzebę pomagania. nie każdy jednak uświadamia sobie ten fakt. Każdy jednak może zostać bohaterem, wystarczy tylko wyjść z tłumu, by zmienić otaczający nas świat. Bohaterstwo polega na przekroczeniu swojego świata, swoich spraw i spraw swojej rodziny i przyjaciół. Generalnie, można tego nie robić. Można żyć tak, jak wszyscy. Ale można też wyjść z cienia, z szarości (to plakat tegorocznej kampanii liderów SP). Można z oddali popatrzeć na świat i nie odwracać się na pięcie, ale do niego "wskoczyć", zaangażować się. Dlatego w spocie jest otwierane okno. Do tej pory to wszystko działo się gdzieś tam, na szklanym ekranie. Teraz jest obok mnie. Ci ludzie są za szyba, ale to jest jednak okno, a nie telewizor. Mogę je otworzyć, zobaczyć i pójść za nimi, by zmieniać świat. Opis przebiegu kampaniiKampania rozpoczęła się 17.11. od otwarcia bazy rodzin potrzebujących, z której każdy mógł wybrać tę, dla której chciał przygotować paczkę. O godz. 11. w Krakowie i innych miastach Polski odbyły się marsze z flagami SZLACHETNEJ PACZKI. Okrzyk: 'Kto rządzi? Paczka' Wykorzystanie narzędzi komunikacjiNARZĘDZIA PR EfektywnośćOstatnia - XII edycja Paczki była pod wieloma względami rekordowa: KampanijnośćProjekt SZLACHETNA PACZKA był organizowany po raz 12. Każdorazowo finałowi akcji towarzyszy kampania promująca proaktywną postawę i pomoc biednym w swojej miejscowości Zostań bohaterem i zmieniaj świat na lepsze. to przekaz, który ma jednocześnie zaprocentować w kampanii 1% i rekrutacji liderów. Opis inicjatoraInicjatorem jest Stowarzyszenie WIOSNA specjalizujące się w akcjach opartych na mechanizmie pośredniczenia – darczyńcy i wolontariusze mogą dzielić się z potrzebującymi i skutecznie pomagać. Opis i wyjaśnienie pomysłu reklamowego - jeśli dotyczyW spocie pokazujemy ideę, która łączy, niezależnie czy jesteś znaną osobą, celebrytą, czy mieszkasz gdzieś niedaleko. Stąd Ci sami celebryci teraz stają się jedną drużyną, do której możesz się przyłączyć. |
Kraj | Polska |
Problemy społeczne | Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym |
Nadawca | Stowarzyszenie WIOSNA |
Wykonawca | Stowarzyszenie WIOSNA |
Adresaci | Ludzi, którzy głęboko w sobie mają chęć zmieniania świat na lepszy • Mają w sobie entuzjazm, prawość, gotowość do działania. Rozmawiają o ideałach. Chcą zmieniać świat • Ale też do tej grupy w społeczeństwie, która odpowiednio "popchnięta" odkryje w sobie, że ma tę chęć do zmieniania świata, której być może do tej pory nie uświadamiała sobie. |
Media | telewizja, prasa, radio, social media |
Data zgłoszenia | 07.03.2013 |
Dodatkowe materiały | |
plik: sp_podsumowanie_2012.pdf | |
plik: raport_o_radosci_1.pdf |