Kampanie zgłoszone do konkursu
|
07.03.2013 Galeria Rusz - Narzędzia do myślenia KATEGORIA: Akcje obywatelskie
Opis celu kampaniiDostarczamy „narzędzia do myślenia” , prowokujemy do zastanowienia się nad trudnymi zagadnieniami usytuowanymi na pograniczu życia społecznego i jednostkowego. Grupa docelowaDorośli i młodzież StrategiaPoczucie lęku, schematyczność myślenia, sposoby interpretowania rzeczywistości (zdarzeń i wydarzeń), satysfakcja i zadowolenie, wiara we własne siły itd. to tylko niektóre tematy podejmowane w kampanii w roku 2012 jak i w latach ubiegłych. Opis przebiegu kampaniiPrace kampanii były eksponowane na ulicznym bilbordzie (Szosa Chełmińska 37 w Toruniu) który jest wykorzystywany do tego celu non stop od 1999 roku. Umieszczenie "narzędzi do myślenia" w przestrzeni publicznej, egalitarnej i ogólnodostępnej umożliwia wykorzystanie ich przez szerokie grono odbiorców. Wykorzystanie narzędzi komunikacjibilbord uliczny, strony internetowe, portale społecznościowe EfektywnośćDostajemy informację zwrotne od użytkowników narzędzi do myślenia: telefoniczne, mailowe lub osobiste. Stawiamy na jakość a nie na ilość. KampanijnośćGaleria Rusz prowadzi swoją kampanię od 1999 roku Opis inicjatoraGaleria Rusz - grupa artystyczna w składzie Joanna Górska, Rafał Góralski. Zajmują się sztuką i pokazują swoje prace w galeriach w Polsce i za granicą |
Kraj | Polska |
Problemy społeczne | Kultura |
Nadawca | Galeria Rusz |
Wykonawca | Galeria Rusz |
Adresaci | Dorosli, młodzież |
Media | Bilbord, |
Data zgłoszenia | 07.03.2013 |