Kampanie zgłoszone do konkursu
|
11.03.2014 MotoPomocni.pl KATEGORIA: Akcje zaangażowane społecznie
Opis celu kampanii• działanie prewencyjne minimalizujące zagrożenia życia poszkodowanych w wypadkach drogowych Grupa docelowaMotocykliści StrategiaMotocykliści jako aktywni uczestnicy ruchu drogowego mogą być świadkami trudnych sytuacji na drodze, w których konieczne będzie udzielenie pierwszej pomocy poszkodowanym – zarówno innym motocyklistom jak i kierowcom samochodów oraz pieszym. Wypadek drogowy to specyficzna, trudna sytuacja, podczas której należy zwrócić uwagę na kilka istotnych elementów – omawiamy je na szkoleniach. Opis przebiegu kampaniiKampania społeczna MotoPomocni.pl została uruchomiona w marcu 2013 roku i aktualnie jest to największe tego typu przedsięwzięcie w Polsce. Organizujemy szkolenia z zakresu udzielania pierwszej pomocy w wypadkach drogowych podczas zlotów motocyklowych, rajdów, targów i imprez branżowych szkoląc miesięcznie kilkaset osób. Od marca do października 2013 byliśmy obecni na kilkudziesięciu imprezach szkoląc łącznie ponad 3000 osób! Wykorzystanie narzędzi komunikacjiDotychczas podobne inicjatywy pozbawione były profesjonalnej komunikacji i działań PR. Efektem była niska efektywność prowadzonych działań i niewielka liczba przeszkolonych. MotoPomocni wyznaczają nową jakość zarówno poprzez przemyślaną strategię komunikacji, ale również dzięki profesjonalnie zaprojektowanych materiałów promocyjnych i edukacyjnych. EfektywnośćW sezonie 2013 przeszkoliliśmy ponad 3000 osób. Jest to absolutny rekord potwierdzający skuteczność i efektywność projektu. Biorąc udział w największych imprezach branżowych w Polsce (np poznańskie targi Motor-Show) docieramy do ogromnej liczby osób - ponad 80 tys odwiedzających w 2013 roku. Również zloty motocyklowe to idealne miejsce spotkań - pojedynczy zlot odwiedza kilka tysięcy motocyklistów. KampanijnośćMotoPomocni to kontynuacja lokalnego projektu reazliowanego w 2010 roku pod nazwą Dolnośląski Program dla Motocyklistów. Jego sukces był inspiracją do rozinięcia działań w skali ogólnopolskiej. Od początku przedsięwzięcie planowane było z myślą o jego ciągłym rozwoju. Opis inicjatoraPomysłodawcą, twórcą oraz koordynatorem projektu jest Mariusz Tiahnybok. Specjalista PR i CSR. Autor wielu wyróżnianych, innowacyjnych projektów społecznych. Zapalony motocyklista i ratownik. |
Kraj | Polska |
Problemy społeczne | Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Edukacja |
Nadawca | Mariusz Tiahnybok |
Wykonawca | MotoPomocni |
Adresaci | Motocykliści |
Media | Prasa, radio, telewizja, portale społecznościowe, fora i grupy dyskusyjne. |
Data zgłoszenia | 11.03.2014 |
Dodatkowe materiały | plik: motopomocni_podsumowanie_2013.pptx |