Opis problemu społecznego z jakim miała się zmierzyć kampania
#niegasswiatła to zwrócenie uwagi na wartość lokalnej produkcji i rodzimych wyrobów, zapobieganie zamykaniu fabryk a w konsekwencji wzrostowi bezrobocia. To wspieranie europejskich przedsiębiorstw i dążenie do polepszenia warunków życia każdego z nas.
Opis celu kampanii i wyjaśnienie idei kreatywnej
W filmie widzimy gasnące światło. Coś, co symbolizuje odbiorcy koniec, schyłek czegoś ważnego a zarazem bliskiego ludzkości - w tym przypadku zamknięcie kolejnej fabryki, kolejnych miejsc pracy. W naszej kampanii zwracamy uwagę na aspekty, na które każdy z nas jako konsument ma bezpośredni wpływ - czyli wybór produktów pod kątem rynku pochodzenia
Insight
Nazwa kampanii #niegasswiatła zachęca konsumentów do wzięcia sprawy w swoje ręce i przyjęcie postawy aktywnej. Obraz musi szokować, aby wywołał w społeczeństwie jakiekolwiek emocje. Mamy nadzieję, że poprzez kampanię klienci bardziej świadomie będą dokonywać zakupów, a zwłaszcza ta młodsza grupa kon
Określenie grupy docelowej
Kampania niegasswiatła sierowana jest do ludzi młodych, patrzących w perspektywie długoterminowej w kontekście swojej przyszłości.
Jakie jest wezwanie do działania - tzw. call to action
Kupuj polskie produkty! Wpieraj polskich producentów.
Hasło/slogan
#niegasswiatla
Realizacja czyli opis przebiegu realizacji kampanii (opis tego co udało się zrealizować i jaki sposób)
Opis działań i opis wykorzystanych narzędzi (standardowych i niestandardowych)
Film został zrealizowany przez Michała Sobańskiego i Jarka Habra, wykorzystano stara, opuszczoną fabrykę na Podhalu - ona była inspiracja akcji.
Działania PR
Włączenie do kampanii grup ważnych ze względu na osiągnięcie celu społecznego
Efekty media relations - obecność publicystyczna kampanii w mediach (np. wskaźniki, jeśli są). Czy kampania wywołała dyskusję w mediach?
Kampanie zauważył między innymi tygodnik WPROST który opisał kampanie i jej idee.
Efektywność
Czy kampania osiągnęła cele lub jaki był poziom realizacji celów oraz informacja w jaki sposób weryfikowana jest efektywność kampanii? Jaka była zmiana postaw?