Kampanie zgłoszone do konkursu
Kampania Społeczna Roku 2008

Kategoria konkursowa: Instytucje publiczne i agendy rządowe



25.09.2009

Kodeks walki z rakiem

KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe

POWIEKSZ

Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie z początkiem września rozpoczęło Ogólnopolską Kampanię Edukacyjną na rzecz upowszechniania Programu Prewencji Pierwotnej Nowotworów.
Celem kampanii realizowanej w ramach "Narodowego Programu Zwalczania Chorób Nowotworowych", jest upowszechnianie zapisów "Europejskiego Kodeksu Walki z Rakiem".
Działania wynikające z realizacji Programu zmierzają do wyeliminowania, bądź ograniczenia środowiskowych czynników ryzyka związanych z paleniem tytoniu, piciem alkoholu, niewłaściwym odżywaniem, otyłością i brakiem aktywności fizycznej, narażeniem na czynniki rakotwórcze, czynnikami infekcyjnymi wynikającymi z zachorowań (HPV, HIV, HCV, Hp) oraz ekspozycją słoneczną (czerniak złośliwy).

Ponieważ czynników zagrożenia jest bardzo wiele, zaproponowano wierszowany a nawet rymowany tekst, co wpływa na zapamiętanie przekazu.
Kampania została rozpoczęta we wrześniu działaniami BTL - insert Kodeksu w Gazecie Wyborczej. Spot jest nadawany w telewizji: TVN, TV PULS, TVP oraz w sieci kin CINEMA CITY i na ekranach plazmowych 3 SPACE w całej Polsce. Plakaty w formie citylightu były widoczne w 200 lokalizacjach w Warszawie i 200 innych w całej Polsce. Kontynuacja kampanii outdoorowej są plakaty w metrze warszawskim udostępnione przez firmę AMS w listopadzie i grudniu.


KrajPolska
Kategoria konkursowaInstytucje publiczne i agendy rządowe
Problemy społeczneProfilaktyka – zdrowie i uzależnienia
NadawcaCentrum Onkologii
WykonawcaTBWA\Telescope, Art Kliko
Adresaciogol spoleczenstwa
Mediaprasa, outdoor, PR, pos
Data zgłoszenia25.09.2009
Dodatkowe materiałyplik: plik_20090925132405_401.pdf