Kampanie zgłoszone do konkursu
Kampania Społeczna Roku 2010

Kategoria konkursowa: Marketing zaangażowany społecznie (CRM)


Milka. Razem dla Tatr

KATEGORIA: Marketing zaangażowany społecznie (CRM)

Celem akcji było zwrócenie uwagi na konieczność ochrony przyrody w Tatrach oraz edukacja na temat problemów tatrzańskiej przyrody i zasad odpowiedzialnej turystyki. Grupa docelowa: ogół społeczeństwa, w szczególności turyści odwiedzający Tatry, mieszkańcy miast w wieku 25-44 lata ...

więcej

Windows7 spełnia 7 życzeń podopiecznych Fundacji „Mam Marzenie”

KATEGORIA: Marketing zaangażowany społecznie (CRM)

W październiku 2010 r. z okazji pierwszych urodzin Windows 7, Microsoft wspólnie z Fundacją „Mam Marzenie” spełniał marzenia dzieci. W ramach akcji „Windows 7 spełnia 7 życzeń”, część dochodów ze sprzedaży legalnych wersji systemu została przeznaczona na spełnienie życzeń siedmiu Marzycieli, podopiecznych ...

więcej

Nasza Choinka

KATEGORIA: Marketing zaangażowany społecznie (CRM)

Autorzy: Dyrektor Kreatywny: Maciek Ufnalewski. Copywriter: Ryszard Kunce. Art. Director: Marta Białostocka. Cel: Złożyć świąteczne życzenia, jednocześnie informując o nowym e-wizerunku firmy. Wesprzeć działania Fundacji Viva! realną pomocą. Promocja własna agencji. Grupa docelowa: Polacy ...

więcej