Kampanie zgłoszone do konkursu
Kampania Społeczna Roku 2012

Kategoria konkursowa: Kampanie instytucji publicznych


Cyfryzacja

KATEGORIA: Kampanie instytucji publicznych

Cel 1 Poinformowanie 100 % społeczeństwa o przejściu na naziemną telewizję cyfrową Cel 2 Dostarczenie wiedzy na temat tego co należy zrobić aby odbierać naziemną telewizję cyfrową Cel 3 Stworzenie zrozumiałego, ale pozytywnie odbieranego i zapamiętywanego przekazu ...

więcej

Klub Pancernika Klika w Fotelikach

KATEGORIA: Kampanie instytucji publicznych

Celem akcji jest zachęcanie dzieci w wieku 4-12 lat oraz ich rodziców do stosowania fotelików oraz podwyższeń samochodowych i zapinania w nich pasów podczas podróży samochodem, aby zwiększyć bezpieczeństwo najmłodszych. ...

więcej

Polacy 2012. Wszyscy Jesteśmy Gospodarzami

KATEGORIA: Kampanie instytucji publicznych

Celem strategicznym kampanii było zaangażowanie emocjonalne Polaków w organizację mistrzostw EURO 2012 i wywołanie poczucia dumy z bycia gospodarzem tego wyjątkowego wydarzenia. Zależało nam na zbudowaniu świadomości na temat korzyści płynących z organizacji mistrzostw oraz o potrzebie przywitania gości ...

więcej

Zakup kontrolow@ny

KATEGORIA: Kampanie instytucji publicznych

Kampania informacyjna pod hasłem „Zakup kontrolow@ny” ma na celu uświadomienie obdarowującym, że zakup sprzętu elektronicznego dla dziecka – laptopa, tabletu, smartfonu lub gry, powinien być dokonywany z rozwagą. Technologia niewłaściwie wykorzystywana może stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa najmłodszych ...

więcej

Nekrolog

KATEGORIA: Kampanie instytucji publicznych

KATEGORIA: Kampanie lokalne

Naszym celem było wywołanie społecznej dyskusji na temat bezpieczeństwa na drogach, która wsparłaby działania policji w trakcie Akcji Znicz 2012. Co roku, mimo policyjnej akcji, wszystkie media skupiają się bardziej na nieprzyjemnych statystykach wypadków, niż na ich przyczynach. Dlatego w kampanii zwróciliśmy ...

więcej

Wirus POKL – Zarażeni Wiedzą

KATEGORIA: Kampanie instytucji publicznych

KATEGORIA: Kampanie lokalne

Celem kampanii było zwiększenie świadomości mieszkańców Lubelszczyzny na temat projektów realizowanych w ramach Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Podsumowanie efektów prowadzonych działań. Ale nie tylko. Również wywołanie zaangażowania i pobudzenia do działania (call to action) - zdobywania ...

więcej

Wyłączamy prąd, włączamy oszczędzanie

KATEGORIA: Kampanie instytucji publicznych

Kampania przekonywała Polaków, że oszczędzając energię oszczędzamy pieniądze i środowisko. W humorystyczny i lekki sposób pokazywała, że to bardzo proste. Wystarczy np. wyłączać urządzenia z funkcji „czuwania” i już rocznie można zaoszczędzić nawet 300 zł. Wartością dodaną jest poprawa jakości środowiska ...

więcej

Zostaw swój 1% podatku w Częstochowie

KATEGORIA: Kampanie instytucji publicznych

Celem kampanii jest uświadomienie mieszkańcom znaczenia jakie ma przekazanie 1% podatku dla lokalnych – częstochowskich - organizacji pożytku publicznego. Poszerzenie wiedzy na temat działalności organizacji wpływającej na zmianę postawy mieszkańców. Edukacja mieszkańców w zakresie zachowań cennych dla ...

więcej

Czad usypia czujność

KATEGORIA: Kampanie instytucji publicznych

Co roku dochodzi w Polsce do kilku tysięcy zaczadzeń, w tym kilkudziesięciu ze skutkiem śmiertelnym. Tak jak niewyczuwalny, niezauważalny jest czad – chcieliśmy w nienachalny, ale skuteczny sposób wpłynąć na postrzeganie problemu. ...

więcej

FAIR PLAY - Gram fair, używam prezerwatyw

KATEGORIA: Kampanie instytucji publicznych

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Cele kampanii: - uświadomienie społeczeństwa, że zakażenie HIV dotyczy potencjalnie każdej osoby, - podniesienie poziomu wiedzy poprzez przekazanie rzetelnych informacji na temat HIV i AIDS i sposobów zmniejszania ryzyka zakażenia, - zachęcenie do podejmowania kontaktów ze świadomością odpowiedzialności ...

więcej

Ojczysty - dodaj do ulubionych

KATEGORIA: Kampanie instytucji publicznych

Kształtowanie świadomości językowej Polaków i propagowanie dbałości o poprawność polszczyzny to podstawowe cele kampanii Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, objętej honorowym patronatem Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego. Kampania ma przypominać o roli i miejscu języka ojczystego w życiu Polaków; ...

więcej

"Poznań daje pracę"

KATEGORIA: Kampanie instytucji publicznych

Kampania „Poznań daje pracę” miała na celu przyciągnięcie do stolicy Wielkopolski specjalistów z wielu branż oraz zatrzymanie absolwentów perspektywicznych kierunków. Najniższe w Polsce bezrobocie, a jednocześnie sygnały od inwestorów stały się punktem wyjścia dla opracowania kreacji kampanii. ...

więcej

Łódź Kreuje. Promocja Marki Łódź jako Centrum Przemysłów Kreatywnych.

KATEGORIA: Kampanie instytucji publicznych

Celem kampanii było uwiarygodnienie wizerunku Łodzi, jako miejsca kreatywnego i przedsiębiorczego. Osiągnięcie celu pozwoliło nam na rozwiązanie problemu, którym był brak skojarzeń dotyczących Łodzi zarówno wśród mieszkańców miasta jak i Polski oraz postrzeganie miasta jako miejsca nijakiego. Kampania ...

więcej

Kampania pt: "Włącz Polskę" zlecona przez Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą.

KATEGORIA: Kampanie instytucji publicznych

Celem kampanii jest dotarcie do osób mieszkających lub przebywających czasowo za granicą z komunikatem dotyczącym konieczności nauczania dzieci języka polskości oraz podtrzymywania kontaktu z polską kulturą. Przekonanie, iż dziecko, które żyje poza granicami kraju powinno znać swoje korzenie, kulturę ...

więcej