Kampanie zgłoszone do konkursu
Kampania Społeczna Roku 2015

Kategoria konkursowa: Kampanie w kategorii 1%


Poznaj mnie lepiej - NOMINOWANA

KATEGORIA: Kampanie w kategorii 1%

POZNAJ MNIE LEPIEJ miała na celu zaprezentowanie profilu działalności organizacji oraz zachęcenie do przekazywania na jej rzecz 1% podatku. Spot w przewrotny sposób zwraca uwagę na problem byłych więźniów, którzy po wyjściu na wolność często borykają się z wykluczeniem społecznym, oraz zrywa ze stereotypami, ...

więcej

Hospicjum Umiera. Na ratunek Hospicjum. - NOMINOWANA

KATEGORIA: Kampanie w kategorii 1%

Umiera idea Fundacji Hospicyjnej, aby pomagać wszystkim osobom w stanie paliatywnym, które tego potrzebują. W sytuacji starzejącego się społeczeństwa i coraz większej ilości zachorowań na nowotwory codziennie zgłaszającym się osobom musimy mówić, że nie możemy im pomóc – trzeba czekać. Bardzo często, ...

więcej

H jak HIV - NOMINOWANA

KATEGORIA: Kampanie w kategorii 1%

Celem Kampanii H jak HIV było uwrażliwienie na problem dyskryminacji w placówkach edukacyjnych dzieci żyjących z HIV poprzez dotarcie do ogółu społeczeństwa w darmowym czasie antenowym przewidzianym dla kampanii społecznych. Ambasadorami Kampanii były dzieci, a przekaz, skierowany był do zdrowych rówieśników ...

więcej

Kampania CHWILE ŻYCIA - NOMINOWANA

KATEGORIA: Kampanie w kategorii 1%

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

CHWILE ŻYCIA miała za zadanie zwrócić uwagę społeczeństwa na wysokie koszty leczenia onkologicznego, które często pacjenci muszą ponieść sami (kwoty dochodzące do 50 tys.zł/m-c). Celem kampanii było naświetlenie społeczeństwu problemu ograniczonego dostępu do innowacyjnego leczenia onkologicznego, nakłonienie ...

więcej