Kampanie zgłoszone do konkursu
Kampania Społeczna Roku 2013

Kategoria konkursowa: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm


#Someonelikeme

KATEGORIA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Według WHO na świecie żyje około 33 mln zakażonych wirusem HIV, w Polsce zaś – według PZH – w I połowie 2013 r. zanotowano wzrost liczby zakażeń o 50%. Mimo to, seks i AIDS w wielu środowiskach wciąż pozostają tematem tabu. Dlatego też marka Durex zainicjowała globalną kampanię #Someonelikeme, w której ...

więcej

Kampania społeczna "Rak. To się leczy!"

KATEGORIA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Kampania społeczna „Rak. To się leczy!” to kampania szerokozasięgowa o charakterze edukacyjnym, motywująca ludzi do przełamania lęku przed badaniami i do działania, bazująca na pozytywnych emocjach, wykorzystująca również kanały bezpośredniego dotarcia (m.in. organizacja bezpłatnych badań i konsultacji ...

więcej

POMOC MIERZONA KILOMETRAMI, CZYLI POMAGANIE NIEPEŁNOSPRAWNYCM RUCHOWO DZIECIOM POPRZEZ AKTYWNOŚĆ WSZYSTKICH POLAKÓW

KATEGORIA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm

Głównym celem kampanii było niesienie pomocy niepełnosprawnym dzieciom i wspieranie ich w trudnej drodze powrotu do sprawności ruchowej. Dodatkowo „Pomoc Mierzona Kilometrami” propagowała zdrowy tryb życia i skupiała Polaków wokół idei pomagania poprzez aktywność fizyczną. To dzięki aktywności wszystkich ...

więcej

Akademia Wynalazców im. Roberta Boscha, III edycja

KATEGORIA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm

KATEGORIA: Kampanie lokalne

Akademia Wynalazców im. Roberta Boscha to program edukacyjny dla gimnazjalistów. Jego celem jest popularyzacja wśród polskich uczniów przedmiotów ścisłych, takich jak matematyka, fizyka czy technika oraz promocja uzdolnionych młodych osób. W dłuższej perspektywie inicjatywa może przyczynić się do zwiększenia ...

więcej

Wybieram e-faktury

KATEGORIA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm

Celem kampanii było uświadomienie negatywnego wpływu stosowania faktur papierowych na środowisko naturalne (do wyprodukowania 1 tony papieru potrzeba 17 drzew, ok. 8 tysięcy kWh energii, zanieczyszczonych zostaje ok. 440 000 litrów wody) oraz zwiększenie świadomości społecznej dotyczącej elektronicznych ...

więcej

Kampania edukacyjna „Czytajmy etykiety”

KATEGORIA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Podnoszenie świadomości konsumentów na temat wartości odżywczych kupowanych produktów w celu zapobiegania nadwadze i otyłości oraz chorobom przewlekłym. Edukacja jak poprawnie interpretować informacje zawarte na etykietach produktów ...

więcej

Kumulacja Aktywności

KATEGORIA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm

Kumulacja Aktywności to program Fundacji LOTTO Milion Marzeń, którego główną ideą jest sportowa aktywizacja młodzieży gimnazjalnej oraz szeroko pojęta edukacja społeczna. Celem programu jest zachęcenie do aktywności fizycznej gimnazjalistów, poprzez możliwość treningu pod okiem prawdziwego sportowego ...

więcej

Pierwsza w Polsce miejska EKOchoinka warta POZnania

KATEGORIA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm

KATEGORIA: Kampanie lokalne

Fundacja Allegro All For Planet postanowiła z Poznaniakami zbudować EKOchoinkę - złożoną z tysięcy plastikowych, przeznaczonych do utylizacji butelek PET. Obiecaliśmy „zmieniać rzeczy na lepsze” więc postanowiliśmy pokazać, że nawet do Świąt można podejść inaczej, ekoLOGICZNIEJ. ...

więcej

„Projekt: Praca”

KATEGORIA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm

Celem akcji była skuteczna, realna, praktyczna pomoc młodym ludziom na rynku pracy. Chcieliśmy dotrzeć do nich poprzez artykuły w „Gazecie Wyborczej”, „Gazecie Praca.pl” oraz serwisach: GazetaPraca.pl i Wyborcza.pl/projektpraca, a także bezpośrednio - podczas warsztatów na uczelniach i debat organizowanych ...

więcej

Stylowy Recykling

KATEGORIA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm

Celem kampanii było stworzenie programu działań społecznej odpowiedzialności biznesu, który pasowałby do profilu marki Factory oraz był zgodny z jej wartościami. Kampania miała charakter lokalny, odbywała się w Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. ...

więcej

Let's colour - dodajemy koloru do życia dzieci.Odmiana wnętrz szpitali dziecięcych (Centrum Zdrowia dziecka, Instytut Matki i Dziecka w Warszawie).

KATEGORIA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Celem kampanii jest ułatwienie dzieciom przejścia przez trudny okres leczenia i rekonwalescencji w publicznych placówkach ochrony zdrowia w Polsce oraz zwrócenie uwagi pracowników AkzoNobel i lokalnych społeczności na wartość jaka niesie za sobą praca wolontariacka na rzecz najmłodszych. Naniesienie ...

więcej

Ukraina. My z Wami! Akcja „Gazety Wyborczej” solidaryzowania się z walczącymi na Majdanie

KATEGORIA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm

Ukraińcy od listopada 2013 walczą o suwerenność swego kraju, o pełnoprawną przynależność do Europy. Ich poświęcenie, duch walki budzi pozytywne emocje i komentarze na temat ich narodu, który potrafi się zjednoczyć i walczyć o wspólne dobro. Chcieliśmy pokazać walczącym na Majdanie, że ich wspieramy: ...

więcej

Think Blue

KATEGORIA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm

Celem kampanii było zachęcenie mieszkańców do dbania o swoją okolicę, jej estetykę i czystość oraz uświadomienie, że jej wygląd zależy przede wszystkim od nich samych. Zgodnie z ideą Think Blue chcieliśmy pokazać, że drobne zmiany w zachowaniu mogą przynieść duży efekt. Nie wymagają przy tym większych ...

więcej

„Nie bądź burak, jedz warzywa!” – ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Allegro All For Planet

KATEGORIA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm

Głównym celem kampanii jest promocja warzyw i owoców jako niezbędnych składników zbilansowanej diety, przedstawienie zalet jedzenia warzywa i owoców oraz przekonanie Polaków do zmiany nawyków żywieniowych. ...

więcej

"Bank z klasą. CAła wiedza o bankowości"

KATEGORIA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm

Bank Credit Agricole przygotował społeczną kampanię edukacyjną „Bank z klasą. CAła wiedza o bankowości”. Poprzez tę inicjatywę chcemy wspierać publiczne szkoły podstawowe w edukacji finansowej uczniów z klas I-III. Wierzymy, że poprzez uczenie najmłodszych szacunku do pieniędzy, gospodarowania nimi, ...

więcej

Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie

KATEGORIA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm

Głównym celem ogólnopolskiej kampanii społecznej „Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie” jest popularyzacja zdrowego stylu życia, promowanie roweru jako ekologicznego sposobu przemieszczania się i poprawa infrastruktury rowerowej. Wiemy, że brak ścieżek i parkingów stanowi jeden z najważniejszych problemów ...

więcej

Kampania szokująca

KATEGORIA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Kampania ma na celu podniesienie świadomości pracowników co do bezpiecznych sposobów wykonywania powierzonych zadań i obowiązków. Zwrócenie uwagi na fakt zagrożeń, które występują podczas wykonywania codziennej pracy zarówno na budowie jak i w warsztatach blacharskich. ...

więcej

CIŚNIENIE NA ŻYCIE. Ciśnienie na Życie - to największa polska kampania społeczna, której celem jest zachęcenie Polaków do profilaktyki chorób układu krążenia.

KATEGORIA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Głównym celem kampanii “Ciśnienie na życie” jest uświadomienie Polakom, jakie ryzyko niesie za sobą brak profilaktyki schorzeń układu krążenia. Organizatorom kampanii szczególnie zależy na edukacji na temat szkodliwości nadciśnienia i zachęceniu Polaków do regularnych pomiarów ciśnienia tętniczego. Kolejnym ...

więcej

Konkurs edukacyjny BASF CHAIN REACTION (Reakcja Łańcuchowa)

KATEGORIA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm

Edukacja uczniów polskich szkół, podnoszenie wiedzy i wykorzystanie jej w praktyczny i kreatywny sposób. Integracja nauki z zabawą. ...

więcej