Kampanie zgłoszone do konkursu
Kampania Społeczna Roku 2012

Kategoria konkursowa: Kampanie o tematyce zdrowotnej


„PROSTATA NA LATA” - Runda Druga.Kampania promująca zdrowie mężczyzn podczas Euro 2012.

KATEGORIA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat raka gruczołu krokowego, wsparcie pacjentów onkologicznych w ich walce z chorobą, przełamanie wstydu i tabu związanego z chorobami gruczołu krokowego. Nowotwór prostaty jest uleczalny, jeśli jest odpowiednio wcześnie wykryty, stąd potrzeba edukacji i badań ...

więcej

"5 porcji warzyw, owoców lub soku"

KATEGORIA: Kampanie organizacji pozarządowych

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Głównym celem kampanii "5 porcji warzyw, owoców lub soku" była edukacja w zakresie kształtowania prawidłowych nawyków żywieniowych, a tym samym zmiany postaw w grupie docelowej dotycząca zwiększenia spożycia warzyw, owoców i soków. ...

więcej

JA-TY-JEMY. JAKIE MATKI, TAKIE DZIATKI

KATEGORIA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Celem było zwrócenie uwagi na problem nadwagi i otyłości Polaków. Co piąte dziecko ma nadmierną masę ciała. W ciągu ostatnich 20 lat liczba dzieci dotkniętych otyłością wzrosła trzykrotnie. W dużym stopniu odpowiedzialność za to ponoszą rodzice, którzy nieświadomie przekazują złe wzorce żywieniowe. ...

więcej

Alcosfery. Picie w biznesklasie

KATEGORIA: Kampanie organizacji pozarządowych

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na specyfikę tzw. HFA czyli wysokofunkcjonujących alkoholików (z ang. High-Functioning Alcoholic), zmianę sposobu myślenia (edukacja, informacja) o osobach uzależnionych, podejmujących leczenie oraz pomoc osobom pijącym szkodliwie i uzależnionym w nazwaniu własnego ...

więcej

Gadaj*Badaj to kampania społeczna, która miała zwrócić uwagę mężczyzn na konieczność wykonywania profilaktycznych badań w kierunku raka prostaty i przełamać tabu związane z mówieniem o tym temacie.

KATEGORIA: Kampanie organizacji pozarządowych

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Kampania miała otworzyć temat konieczności badań per rectum i przełamania barier związanych z rozmawianiem na ten temat w grupie mężczyzn z grupy ryzyka i ich najbliższego otoczenia. Celem było także szerzenie wiedzy na temat jednego z najczęściej występujących w tej grupie nowotworów, czyli raka prostaty ...

więcej

"ABC seksu w obrazkach"(ABC seksu)

KATEGORIA: Kampanie organizacji pozarządowych

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Kampania miała charakter edukacyjny. Była odpowiedzią na wciąż niewystarczającą wiedzę na temat HIV/AIDS i innych chorób przenoszonych drogą płciową. Jej celem było przekazanie adresatom niezbędnej i jednocześnie praktycznej wiedzy, dzięki której będą umieli zastosować zasady bezpieczniejszego seksu ...

więcej

FAIR PLAY - Gram fair, używam prezerwatyw

KATEGORIA: Kampanie instytucji publicznych

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Cele kampanii: - uświadomienie społeczeństwa, że zakażenie HIV dotyczy potencjalnie każdej osoby, - podniesienie poziomu wiedzy poprzez przekazanie rzetelnych informacji na temat HIV i AIDS i sposobów zmniejszania ryzyka zakażenia, - zachęcenie do podejmowania kontaktów ze świadomością odpowiedzialności ...

więcej

"Cichy kochanek"

KATEGORIA: Kampanie organizacji pozarządowych

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Zwrócenie uwagi osób niesłyszących, w szczególności młodzieży, na zagrożenia związane z AIDS, w związku z rosnącą ilością znajomości nawiązywanych przez osoby niesłyszące przez internet. ...

więcej

PEŁNOPRAWNI I AKTYWNI, kampania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji (FAR)

KATEGORIA: Kampanie organizacji pozarządowych

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Propagowanie reintegracji społecznej osób poruszających się na wózkach inwalidzkich i przeciwdziałanie ich dyskryminacji POPRZEZ ZASTOSOWANIE NIETYPOWEJ DLA TEMATU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI FORMY DZIAŁAŃ TYPU STREET-ART i połączenie jej z klasycznymi elementami kampanii. Zadziorna, awangardowa forma oraz ...

więcej

SM-WALCZ O SIEBIEKampania dotycząca stwardnienia rozsianego (SM)

KATEGORIA: Kampanie organizacji pozarządowych

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

•Zbudować świadomość tego, że mimo iż Stwardnienie Rozsiane jest chorobą cieżką, przewlekłą właściwa terapia daje szasne na w pełni normalne funkcjonowanie •Przekonać pacjentów, że SM nie musi oznaczać wyroku, że warto "walczyć o siebie", nie poddawać sie psychicznie •Przekonać decydentów i opinię ...

więcej

Kampania Projekt Test - Kobiety się Testują. Koncert "Noc Czerwonej Kokardy"

KATEGORIA: Kampanie organizacji pozarządowych

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi społeczeństwa i mediów na potrzebę zachowania bezpieczeństwa podczas podejmowania ryzykownych kontaktów seksualnych, a także na konieczność testowania w kierunku HIV w celu zapobiegania negatywnym skutkom zdrowotnym ewentualnego zakażenia. Kampania została skierowana ...

więcej