Kampanie zgłoszone do konkursu
Kampania Społeczna Roku 2015

Kategoria konkursowa: Kampanie firm i fundacji firm


T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami - NOMINOWANA

KATEGORIA: Kampanie firm i fundacji firm

Pomoc Mierzona Kilometrami to ogólnopolska kampania społeczna, która skupia tysiące aktywnych fizycznie Polaków wokół idei pomagania innym, z wykorzystaniem nowych technologii – smartfonów i aplikacji treningowej. Celem kampanii było pokazanie, że technologia może służyć w realizacji szczytnej idei – ...

więcej

„Postaw na Słońce”

KATEGORIA: Kampanie firm i fundacji firm

Upowszechnienie wśród Polaków wiedzy na temat korzyści środowiskowych i ekonomicznych jakie daje wykorzystywanie odnawialnych źródeł energii, a w szczególności ogniw fotowoltaicznych. Kampania wpisuje się również w konieczność dostosowania poziomu polskiej produkcji energii elektrycznej pochodzącej ...

więcej

JEM DRUGIE ŚNIADANIE

KATEGORIA: Kampanie firm i fundacji firm

Na początku 2015 roku ruszyła ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna JEM DRUGIE ŚNIADANIE, która edukując jednocześnie wspiera program dożywiania w Polsce „Pajacyk”. Celem było wyrobienie w Polakach, a zwłaszcza w dzieciach i młodzieży, dobrego nawyku jedzenia drugiego śniadania, które dobrej ...

więcej

Twoje Pięć Minut

KATEGORIA: Kampanie firm i fundacji firm

Cel główny: kształtowanie postaw sprzyjających działaniu w sytuacji zagrożenia życia i zdrowia wśród młodzieży z Zagłębia Miedziowego Cele pośrednie: - przekazanie niezbędnej wiedzy zarówno w teorii, jak i praktyce, w zakresie samodzielnego i prawidłowego udzielania pierwszej pomocy, - przygotowanie ...

więcej

„Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci! - NOMINOWANA

KATEGORIA: Kampanie firm i fundacji firm

Zwrócenie uwagi na ryzykowne zachowania on-line i ich konsekwencje. Podkreślenie konieczności zachowania bezpieczeństwa podczas korzystania z sieci oraz pokazanie, że sytuacje mające tam miejsce odnoszą się także do naszego realnego życia. ...

więcej

Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym 2015 NOMINOWANA

KATEGORIA: Kampanie firm i fundacji firm

Polska jest jednym z najbardziej niebezpiecznych miejsc Europy, jeśli chodzi o sytuację na drogach. Ginie tutaj co piąty pieszy zabity w UE. W trakcie tegorocznej edycji kampanii „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” skoncentrowaliśmy naszą uwagę właśnie na pieszych. Pieszych, którzy są takimi samymi ...

więcej

wyrzucone.pl - NOMINOWANA

KATEGORIA: Kampanie firm i fundacji firm

Zwrócenie uwagi w niekonwencjonalny sposób na ogromną skalę bezdomności zwierząt (psy i koty). Postanowiliśmy zaapelować do potencjalnych posiadaczy zwierząt o podejmowanie dojrzałych i przemyślanych decyzji. Uświadomić skalę problemu, zmusić ich do refleksji i zastanowienia, wywołać reakcje, zachęcić ...

więcej

ADAMED SmartUP - NOMINOWANA

KATEGORIA: Kampanie firm i fundacji firm

• Promocja nauk ścisłych i przyrodniczych wśród młodzieży w Polsce • Stworzenie ogólnopolskiego programu rozwoju dla nastolatków szczególnie uzdolnionych w kierunku nauk ścisłych i przyrodniczych, poprzez dotarcie do nich i umożliwienie im współpracy z najlepszymi uczelniami z całego świata • Promocję ...

więcej

Płuca Polski

KATEGORIA: Kampanie firm i fundacji firm

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Kampania realizowana jest w celu podniesienia świadomości społeczeństwa na temat POChP, czyli przewlekłej obturacyjnej choroby płuc. Działania prowadzone są, aby edukować ludzi czym jest POChP, jakie są jej objawy i czynniki ryzyka. Kampania ma uświadomić społeczeństwo, że wcześnie wykonane badanie spirometryczne ...

więcej

Karma Wraca - NOMINOWANA

KATEGORIA: Kampanie firm i fundacji firm

Nadrzędnym celem „Karma Wraca” było zwrócenie uwagi społeczeństwa, szczególnie młodych ludzi, na zjawisko bezdomności zwierząt i dotarcie z tą informacją do jak największej liczby osób. Podstawą kampanii było założenie, że za 1 zdjęcie opublikowane w social media do schroniska zostaje przekazana pomoc ...

więcej

Pozytywne Obroty

KATEGORIA: Kampanie firm i fundacji firm

Co roku w wypadkach drogowych z udziałem dzieci i młodzież ginie kilka klas.Pozytywne Obroty to akcja wpisująca się w strategię CSR marki SKANDIA, jej celem jest poprawa bezpieczeństwa dzieci i młodzieży – uczestników ruchu drogowego. Wspólnie z fundacją Doroty Stalińskiej Nadzieja realizujemy cel poprzez ...

więcej