Kampanie zgłoszone do konkursu
Kampania Społeczna Roku 2011

Kategoria konkursowa: Marketing zaangażowany społecznie (CRM)


„Kołysanki z Miłością”

KATEGORIA: Marketing zaangażowany społecznie (CRM)

Ze względu na charakter kampanii możemy mówić o kilku celach: • SPOŁECZNYM: przywrócenie mody na śpiewanie kołysanek • CHARYTATYWNYM: wsparcie funduszu remontowego Kliniki Pediatrii Centrum Zdrowia Dziecka • MARKETINGOWYCH: - zbudowanie pozytywnego wizerunku marki należącej do sponsora; - przyczynienie ...

więcej

Kampania "Teraz pstrąg" prowadzona na zlecenie Stowarzyszenia Producentów Ryb Łososiowatych

KATEGORIA: Marketing zaangażowany społecznie (CRM)

Kampania „Teraz pstrąg” przeprowadzona w roku 2011 była pierwszą ogólnopolską kampanią promującą spożycie pstrąga w Polsce. Jej celem było zwiększenie zainteresowania tą rybą wśród konsumentów, podkreślenie jej walorów zdrowotnych oraz wykreowanie mody na pstrąga, czyli cele czysto wizerunkowe. Kampania ...

więcej