Kampanie zgłoszone do konkursu
Kampania Społeczna Roku 2013

Kategoria konkursowa: Kampanie 1%


Najtrudniejsze zadanie

KATEGORIA: Kampanie 1%

Fundacja Itaka zajmuje się poszukiwaniem zaginionych osób. Jak każda fundacja w kwietniu walczy o 1% podatku. Celem kampanii było wytłumaczenie czym zajmuje się Fundacja Itaka i dlaczego potrzebuje wsparcia. ...

więcej

DZIECI PORZUCONE - WYŚCIG Z CZASEM O DZIECIŃSTWO W RODZINIE

KATEGORIA: Kampanie 1%

Kampania „Dzieci Porzucone” miała trzy cele: 1) Zwiększenie świadomości społecznej związanej z sieroctwem społecznym dzieci porzuconych przez rodziców lub odebranych im decyzją sądu. 2) Rozpowszechnienie informacji o działalności Interwencyjnego Ośrodka Preadopcyjnego (IOP) w Otwocku dla osieroconych ...

więcej

Pieniądze mogą pokonać raka

KATEGORIA: Kampanie organizacji pozarządowych

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

KATEGORIA: Kampanie 1%

Celem kampanii było uświadomienie społeczeństwa, że rak - kojarzony niemal jednoznacznie ze śmiercią - jest chorobą, którą można pokonać dzięki środkom finansowym. Co więcej istnieje Fundacja Alivia, której jednym z działań jest finansowa pomoc skierowana właśnie do chorych na nowotwory złośliwe, które ...

więcej

„Ta reklama jest zrobiona dla pieniędzy”. Hasło jest zmodyfikowanym cytatem z piosenki „Mamona” Grzegorza Ciechowskiego, który brzmiał „Ta piosenka jest zrobiona dla pieniędzy”.

KATEGORIA: Kampanie 1%

Poza pozyskaniem środków z 1% zależało nam na zmianie sposobu komunikowania instytucji, jakimi są Hospicjum w Gdańsku i Fundacja Hospicyjna: pokazanie hospicjum od środka i odczarowanie słowa „Hospicjum”, które nadal budzi lęk, dystans, opór lub niechęć. Z drugiej strony, zależało nam na jasnym i rzetelnym ...

więcej